Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

besked til den nye partner. HJÆLP

Redigeret 11 november, 2008, 13:10 i Åben debat om kønssygdomme
For 14 dage siden mødte jeg en fantastisk mand, som jeg tilbragte en 10 dage sammen med. derefter skulle han med jobbet til Holland, men kommer tilbage i næste uge. Vi var begge "nyforelskede" da vi sagde farvel i lufthavnen. Vi lavede en ny aftale om et ses igen samme dag han kom tilbage.

Lige efter han var rejst fik jeg pletblødning og søgte derfor læge, og har i dag fået svar om at jeg har klamydia. Jeg ved at det er ham jeg har fået det fra da jeg ikke har været sammen med andre end ham siden mit forrige lægetjek hvor jeg intet havde.

Men hvordan er det lige at jeg får sagt det til en person jeg næsten ikke kender og i starten af et forhold? han kan jo ikke vide om jeg snakker sandt når jeg fortæller han er den eneste det kan være, måske vil han påstå at det kun kan komme fra mig?

Men puhaa den er da ikke rar så tidligt i et forhold..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil mene at det er ret vigtigt at du får fortalt ham det hurtigst muligt! Både for hans og din skyld...
    Hvis du er bange for hans reaktion, kan du evt. undersøge ved lægen om du kan få en udskrift af dit sidste tjek hvor alt så fint ud!
    Held og lykke med det!
Log in eller Registrér for at kommentere.