Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lav det om !

Redigeret 24 juni, 2008, 05:32 i Ris og ros til Netdoktor
I må skifte om så man kan komme på som "gæst" igen og derved lettere få "lettet sit hjerte" uden at blive forfulgt.

Maj

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er ingen der behøver at blive forfulgt nu, det er jo det der er så godt ved det nye Netdoktor !!
  • Indstillinger
    Du behøver kun se på hvor få der skriver nu for at vide jeg har ret!

    Så jo, der er - du føler ikke at du frit kan skrive og måske vende din sag - eller dit problem på mange måder. Du vil hele tiden kunne spores...det er det jeg mener!

    Jeg taler ikke om alle dem der ødelægger det for andre eller skriver noget ævl. Jeg taler om folk der kæmper med alvorlige "issues" hmm sager i deres liv og som før frit ku vende det her. Det tror jeg ikke rigtig de føler de kan mere...kig på incest..det er helt tomt før fyldte de det hele.


    Maj
  • Indstillinger
    Ja, der er desværre blevet meget stille. Jeg havde håbet, at det kun lige var de første dage, men det ser ud til, at betydningen er større.

    Nu bliver incestdebatten specifikt nævnt og jeg ved, at mange, der har været udsat for sådanne traumer (ell. andet) føler sig meget sårbare overfor bare at skulle fremstå med en signatur. Man kommer så let til at føle sig 'gennemsigtig'. Jeg kan huske fra min egen første tid på debatten, da turde jeg ikke underskrive mig med noget som helst. Det var alt for 'farligt' og sårbar.

    Jeg vil tro, at hvis debatten fortsætter med at være helt død er Netdoktor nok nødt til at gøre sig nogle overvejelser, for det handler også om reklamepenge. Hvis ikke der er nogen 'kunder i butikken', så koster det kroner. Reklameprisen er jo givetvis beregnet ud fra, hvor mange de kunne se, der var inde på siderne.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Jeg tror ikke det er årsagen, vi er lige så anonyme som vi altid har været.

    MEN - selvom man er logget ind, er "rubrikken" for debat STADIGVÆK ikke klikbar for mig.
    Det vil sige, at jeg skal ind ad andre veje, for at komme ind på debatterne, og hvem siger at alle har fundet de omveje?
  • Indstillinger
    Den var fin Helene godt indspark ..den får lige en overskrift...det kan være de (rekla'mørerne')
    kigger med!

    Ellers ..boykot debatterne...

    Maj
Log in eller Registrér for at kommentere.