Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Kontrol ?

Redigeret 24 juni, 2008, 04:18 i Ris og ros til Netdoktor
Debatterne er blevet kedeligere og alle de gode emner og de dårlige er forsvundet...

Hvorfor har i..på netdoktor.. gjort det her ?

Der er ingen der skriver mere?


Maj

Kommentarer

  • Redigeret 24 juni, 2008, 04:10
    Jeg giver dig helt ret. Hvem vil også komme med betroelser i et offentlig forum. Ikke mange.
    Alle kan jo se, hvem der skriver. Skriver man så noget andet et sted, åh det var den der .... Det bryder man sig ikke om. Og netdoktor har e-mail adressen. Så hvem vil skrive om "hemmeligheder".

    Indlæggene har mistet sit "liv"


    Bortset fra det er andre ting blevet bedre. Jeg har tilmed læst flere reklamer. Det er jo det, der er meningen. Det er også rart , at kunne redigere. Det er stadig nemt at finde rundt i. Andre steder kan det være noget af et hovedbrud, så det har jeg opgivet.

    Men vi er jo alligevel ikke sluppet for en , der kommer med ubehagelige indlæg. Det gør, man mister lysten til at skrive. Jeg bryder mig ikke om at blive gjort nar af. Før gjorde det ikke så meget, da man var "ukendt"
    Jeg ville gerne igen skrive om tro, men jeg orker ikke den tone.


    Det er, som om lysten til at skrive langsomt er ved at forsvinde. Det er jeg ked af, for det har været meget sjovt at "snakke" med andre.


    24/6.
    Jeg har bestemt mig til ikke at "se" de ubehagelige indlæg, som anbefalet. Det er det klogeste.
  • Jeg er ikke enig med jer, for de debatter der var gang i, er der også gang i nu, i mange af dem.
    Folk skal lige have tid til at vænne sig til det nye, det skal nok komme :)
    Og ingen kan da se hvem vi er, vi bruger da ikke vores rigtige navne, og vores adresser er da ikke oplyst så nogen kan se dem.

    Den tid er forbi, hvor debatterne blev chikaneret med 100 indlæg på en nat af samme person.
    Det er rigtigt at der er en ubehagelig person som skriver lidt, men det kan vi jo klage over, og så kan personen udelukkes, jeg syntes bare vi skal ignorerer de indlæg.
    Jeg syntes det er skønt, at en person nu ikke kan skrive og rose sine egne indlæg, og give sig selv ret, det tror jeg blev brugt meget i religionsdebatterne, og derfor er der ikke meget gang i det emne om tro nu, også fordi Netdoktor ikke ønsker vi missionere, men gerne må fotælle hvad vores tro betyder, når der kommer modstand i vores liv.
    Så Billedgalleri - du kan da sagtens være med i tråden om tro, og hvad det betyder for dig :)
  • Jae, jeg er ikke sikker på du har helt ret. Men vi må jo vente og se.
    Du skriver man er ukendt, måske nok, men hvem vil skrive om private problemer og så deltage i en anden debat. Jeg ville ikke.

    I modsætning til dig er jeg slet ikke sikker på at nogle skrev og gav sig selv ret i debatten om tro.
    Jeg er blevet beskyldt for at give mig selv ret. Og det ved jeg jo med mig selv, at jeg ikke gjorde.
  • Hvorfor skal vi give os ud for nogen vi ikke er..?
    Med ærlighed kommer man længst.

    Der var nu tydelige beviser på, at nogen sad og skrev med sig selv, især på religionsdebatten.
    Der har åbenbart ikke været så stor tilslutning som man kunne tro, men derimod nogle få, der gav sig ud for at være "flere" ellers ville de jo være her nu, hvis de da har "rent mel i posen" :)
  • Til tulle6

    Jeg giver dig fuldstændig ret.
    En af grundene til, at der ikke er så mange indlæg i debatterne, er måske fordi, en person nu ikke længere kan optræde som flere, og det er da befriende! Og at dem, der kun vil diskutere for at diskutere og genere andre, nu må holde sig lidt tilbage.

    Det er rigtig rart, at man nu kan se, hvem man skriver med og ignorere indlæg fra de personer, man ved, der bare er ude på at genere andre.

    Jeg kan slet ikke se, hvorfor man ikke skulle skrive, hvad man mener, bare fordi man nu har et brugernavn. Var alt, det der blevet skevet før, man skulle have log in, da bare løgn? Hvorfor skulle man ellers være bange for at blive genkendt fra debat til debat? Hvis det man skriver er sandheden, så skulle det da ikke være noget problem!

    Og selvfølgelig kan man da skrive om problemer og hemmeligheder. Det er jo ikke sådan, at andre ved, hvem man er, bare fordi man har et brugernavn.
    Og NetDoktor kontakter nok ikke én på e-mail, medmindre man ikke overholder reglerne på debatten dvs. skriver i en ordentlig tone til og med andre.

    Mvh Karina
  • Jeg syntes ikke rigtigt, det har noget at gøre med om man skriver sandt eller man lyver.
    Hvis alt det man skrev før var lyv, ja hvad så. Det ville der jo ikke være nogen der vidste alligevel. Men jeg tror slet ikke folk lyver. Hvad skulle de det for.
    Det drejer sig mere om man vil skrive om private ting . Jeg vil da tro en del viger tilbage for at deltage i en fælles snak i en tråd og lægge sine eventuelle problemer i en anden tråd.
  • Men hvorfor skulle man gøre det? - altså vige tilbage.
    Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

    Mvh Karina
  • Det er muligt at du ikke kan sætte dig ind i det! Ikke desto mindre er der ikke mere nogen, der svarer når man skriver et indlæg!

    Før i tiden var der mange, der allerede ville have svaret.

    Jeg kan heller ikke se hvorfor man absolut skal være medlem af netdoktor for at kunne skrive - det er der mange, der ikke gider. Jeg tror godt man kunne ignorere dumme indlæg og gå videre til dem der betød noget...og netdoktor har også tit været inde og censurere!

    Må jeg i den forbindelse spørge om andre kender ligende sider hvor man ikke behøver være medlem ?

    Maj
  • Jeg syntes det er utroligt, så hurtigt I glemmer alle de debatter der blev chikaneret ??
    Jeg tror de seriøse vender tilbage, men desværre var der nok mange der kun ville komme med sure opstød og ødelægge debatterne, det undgår vi nu, netop fordi man kan følges i de forskellige debatter, og derfor ikke kan få en seriøs debat i det ene forum, og så opføre sig utidigt i det andet.

    Du finder ingen steder i dag, hvor du kan skrive uden at oprette profil, mange forum er endda lukkede for gæster, så du ikke kan læse med mere.
  • Hej tulle6

    Jeg mener du både har ret og ikke. Jeg vil ignorere
    de ubehagelige indlæg.
    Men jeg ville aldrig skrive om mine private eventuelle problemer.
    Jeg er bestemt ikke den eneste. Derfor har debatten mistet noget af sit "liv".
Log in eller Registrér for at kommentere.