Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er ved at gå ud af mit gode skind

Redigeret 25 juni, 2008, 12:29 i Endometriose
Hej.

Jeg er 24 og fik konstateret endo for snart 2 år siden. Men de mener at jeg har haft det siden jeg var 17. Jeg har fået homoner, men blev taget af det da lægen mente at det var gået i sig selv igen. Nu er det så bluset op igen med større styrke. Fik i fredags endelig homonsprøjten igen. Samme aften fik jeg de stærkeste smerter jeg længe har haft og har været sengeliggende siden. Jeg får mandolgin for smerter men de kan ikke tage det mindste. Er der nogen der har nogle gode råd da jeg er ved at gå helt ud af mit gode skind.? Kan simpelhen ikke holde til de smerter længere.

Hilsen Sanne.

Kommentarer

  • Indstillinger
    når jeg får de der onde onde kramper så er det som om der er INTET der virker...

    i dag da jeg talte med min læge om sygemelding til eksamen og forklarede om de der kramper, spurgte hun om jeg har nogle muskelafslappende. Så hun foreslog og udskrev stesolid til når jeg har de der onde kramper hvor intet virker.

    Jeg har ikke prøvet dem endnu, men skal nok melde tilbage om de virker på de der "ve-agtige" kramper

    REDIGERING: så fik jeg (desværre) prøvet en stesolid og det hjælper på de der virkelig onde kramper. Det nev stadig lidt og gjorde stadig noget ondt, men slet slet ikke så slemt som det ellers ville have været.

    Jeg ved godt det er stærke sager, men det er tramadol jo også, og jeg synes de gjorde det lettere komme igennem smerterne og nemmere falde i søvn - både fordi jeg blev døsig, men også fordi de mindskede kramperne og dermed smerterne.
Log in eller Registrér for at kommentere.