Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bumser på penis.

Redigeret 27 maj, 2009, 13:20 i Bumser
er jeg den eneste der oplever at få nogen bumse/hudorme-lignende knopper på penis og på testiklerne, efter barbering?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er meget normalt at der kommer bumser på penis efter barbering, fordi efter barbering er der ikke nogen beskyttelse af hår, og så derfor opstår der bumser. Måske en ide at gå med løse boxeshorts efter barbering.

    Hvis det er et voldsomt problem, så kan du kontakte din læge og høre hvad din læge siger, hvad du skal gør ved det.
  • Indstillinger
    Får også nogle gange nogle røde prikker, men mener ikke det er bumser . kan ikke sige helt hvad det er , men er næsten 100 pct. sikker på det ikke er bumser, for de kan ikke prikkes.
  • Indstillinger
    Der er også talgknopper. det har jeg også. Og mange andre mænd. Hvor meget differerer sig nu fra mand til mand. Men i mit tilfælde har jeg forholdsvis meget synlige talgknopper. Jeg vil tro det er dem du snakker om?
  • Indstillinger
    jeg har aldrig barberet, og heller ikke haft sex.. men jeg har alligevel bumser eller talgknopper eller et eller andet der ligner på indersiden af forhuden.. jeg er bange for at det er kønsvorter eller hvad det hedder.. men de skyldes jo normalt HPV, og det er jeg vist vaccineret imod.. så hvad kan det være? kan man få det på andre måder end ved denne virus?
    jeg ville glæde mig enormt over hurtigt svar..
Log in eller Registrér for at kommentere.