Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blod i urinen..

Redigeret 26 juni, 2008, 16:17 i Endometriose
Jeg er lidt i tvivl hvorvidt det er blod i urinen, for har det sommetider også bare sådan..
Det hænger tit sammen med at jeg har kraftige smerter, og så bløder jeg, men det er ikke rent blod, nærmere lyserødt..

Er bange for at mit endo har bredt sig efter zoneterapi, da jeg har fået det meget værre end jeg førhen har haft det. Jeg er i Perlutex behandling, men synes endnu ikke der er indtrådt nogen virkning. Jeg får 15 mg...

Er der nogen der kan hjælpe?
Hvad er symptomerne på endo på blære? Er blod i urinen en del af dette ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Ved ikke hvad symptomerne er på endo i blæren. Men jeg synes da det skal checkes om du har blærebetændelse.

    GitteB
  • Indstillinger
    det er rigtigt at endo på blæren KAN give blod i urinen, men det er heldigvis relativt sjældent det sidder der - jeg ville også lige bede din læge om at stixe din urin - HVIS du nu har blærebetændelse gælder det om at få det behandlet.

    Perlutex kan iøvrigt godt give en forbigående forværring, så hvis du lige er startet er det nok nærmere derfor du har det værre, og ikke zoneterapien. Hvis zoneterapeuten ved du har endo, og ved lidt om det, sørger hun for ikke tricke produktionen af østrogen. Min moster er zoneterapeut og har selv fået en del behandlinger, så derfor har vi selvfølgelig talt meget om det med zoneterapi og endo.

    Da jeg fik synarela (ca det samme som perlutex) fik jeg det også meget værre i starten - det kom ca en uge efter opstart - det er desværre en af de bivirkninger som lægerne ikke er supegode til at gøre opmærksomme på, da mange nok ville tænke sig om en ekstra gang inden opstart - men det bliver bedre igen, tålmodighed ER desværre en dyd
Log in eller Registrér for at kommentere.