Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Revivogen

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.. hvor længe har i brugt propecia inden i har fået nogen nogen effekter af det? jeg har brugt det siden februar iår, og jeg synes ikk der er sket nogen forskelle.. Er der stadig en chance for mig at der skulle ske en positiv udvikling?
  • Indstillinger
    Hej Mxxxxxl73

    Jeg ville bare lige høre om har fundet ud af om revivogen virker ligeså godt, når det bruges uden regain, da jeg er i samme den samme situation?
  • Indstillinger
    Med tilladelse fra Netdoktor.dk søger jeg en person, meget gerne fra Syd- og Sønderjylland, som lider af hårtab og har prøvet alt muligt forskelligt uden nævneværdig virkning. Jeg er journalist på dagbladet JydskeVestkysten og arbejder i denne uge (37) med en kollega på en historie om danskerne og deres hårtab. Vi har talt med flere eksperter/læger m.v., som bekræfter, at det er et stort problem for mange. Og på jeres mange indløg her på hjemmesiden kan jeg se, at der er flere derude, som gerne vil have mere hår på hovedet. Så hvis der er én af jer, som har tid og lyst til en snak, må I endelig give lyd. Jeg ser frem til at høre fra dig! Mvh. Lena Jakobsen, JydskeVestkysten - lsj@jv.dk
  • Indstillinger
    Dalsi01Dalsi01
    Redigeret 17 oktober, 2019, 18:18
  • Indstillinger
    Redigeret 9 december, 2023, 16:15
Log in eller Registrér for at kommentere.