Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

"Fest"

Redigeret 15 juni, 2008, 18:27 i Åben debat for kvinder
Er der nogen der kender det her ? Var til fest igår og sku da nok bare have gået hjem. Men jeg ville more mig ..med fed streg under ville. Jeg kunne så ikke. Jeg fik simpelthen irriteret mig selv så meget ved at blive, skønt jeg har lyst til at gå - og ved at blive blytung over det hele og ikke gide/ kunne danse. Ved at drikke en flaske vin hvor jeg ku have nøjes med 2 glas...ved at ryge skønt jeg har astma ..med det resultat at jeg så ikke ku danse fordi jeg blev dårlig.

Det virker som om: Hvis jeg reelt ikke har det ok med det sted jeg er, og med dem jeg er sammen med, så siger min krop fra?

Jeg ku ikke bare gå ud og danse - skønt jeg da nok et sted ville ønske jeg ku.Så jeg sad f...bare ned hele aftenen også skønt jeg ku have danset...det skal sige at ud af alle dem der var - var der kun en fire stykker der dansede - de 30 andre sad.
Hmm det siger også lidt om "festen".

Omvendt var jeg til fest et skønt sted i hjertet af København med fed musik og med det rigtig fodtøj på..støvler der sad fast. Her dansede jeg hele aftenen og natten og nød det ..og musikken var god osv og maden ja alt og selskabet.

Og her...lokalerne var små tarvelig men ok hvis man havde hygget sig havde man jo kunnet se bort fra det.

Mine sko var forkerte til at danse i

Jeg røg skønt jeg har astma og blev blytung og ubevægelig

Jeg drak for at "komme i bedre humør" i forsøg på at have det "sjovt".

Det havde jeg ikke! OG JEG ER SKIDESUR PÅ MIG SELV OVER AT VÆRE SÅ DUM SÅ JEG IKKE BARE KAN GÅ HJEM.

Sad og kiggede på folk ..bla en jeg på et tidspunkt godt har kunnet li..han havde så fundet sig en kvinde ..med noget der lignede en død kat på hovedet eller hår som Madam Mim...Hvidt udenpå og sort indvendigt...og så med tatoveringer...

Bad taste.

Og en anden jeg synes om, blev forfulgt af sin højgravide kone hvor han end stod og gik.

Men ok ...dem om det!

Jeg ved godt at folk er folk, og det bare er mig der er pissesur, fordi jeg ikke havde/har en mand med og fordi jeg helt reelt heller ikke ku more mig.Og fordi jeg synes de var så pissegrimme ....

Og fordi en spør "nå har du ikke en mand kæreste osv og ..jeg f... hører mig selv svare. Og nu er det jeg hader mig selv. "Nej, du ku jo også have sørget for at invitere nogen gode mænd med"...! Ok siger han så vi holder en single fest næste gang hvis jeg er single...og der sidder hans gravide kone så ved siden af og griner...Det er hans 5 barn og det er hans 2 kone..! Og der sidder jeg og ærger mig over at jeg ikke har det sjovt over jeg svarer dumt og over hende her der konstant klæber sig til ham og griner af alt. Idiot i et idiotisk selskab. Og over at jeg ikke bare kan sige til mig selv skrub så hjem forhelvede du keder dig og alt og alle irriterer dig !

Hvor er jeg vred og ked af at jeg gør sådan her.

O

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.