Hjem Hud og hår Åben debat om plastikkirurgi

operation i polen

Få ALDRIG lavet fedtsugning i polen, jeg har fået ødelagt mine ben ved det... pas rigtig meget på, for pengene er ikke sparet i den sidste ende når man alligevel skal have det hele, plus meget mere lavet om herhjemme bagefter. Tænk jer rigtig rigtig godt om.
hilsen hende som desværre kun tænkte på at spare penge.

Kommentarer

  • Tragisk - håber det går bedre!!!
  • Desværre er den risiko jo alle steder. Man skal virkelig undersøge, hvilken læge man henvender sig til.

    Jeg kender en, der har fået ordnet sine tænder i Polen.Hos en dygtig tandlæge. Førsteklasses klinik.
    Med mere moderne udstyr end herhjemme.
  • Min henvendelse går til Mia.

    På hvilket hospital fik du foretaget fedtsugningen? Jeg står netop og overvejer, at få foretaget en kosmetisk operation i Polen, og har et meget godt indtryk af hospitalet, jeg har fundet. Men skulle det være det samme, vil jeg da tænke over det en ekstra gang..
  • Jeg kan varmt anbefale at få lavet bryster i polen . Jeg har fået mine lavet dernede og der er ingen ar at se og jeg er super tilfreds
  • Nu er det vel ikke Polens skyld, at den fedtsugning gik af sporet. Der er jo også folk i Danmark som har fået lavet noget skidt. Forskellen er måske, at du har nemmere ved at checke de forskellige klinikker og læger her i Danmark. Du kan evt også checke patientklagenævnet først. Det er også nemmere at klage senere og evt lægge en sag.

    Men man skal da helt klart se sig for og passe på, men jeg nægter at tro på, at alle læger i f.eks. Polen skulle være mindre kompetente end andre steder, men du kan have været uheldig og er stødt ind i en som ikke kunne sit kram. I sidste ende er der jo heller ingen garanti for udfaldet, da mennesker er forskellige og heler forskelligt.
  • til dig der har fået lavet dine bryster i polen, kan du huske hvad klinikken hed, hvor du fik det lavet?
  • Der er en som skriver at hun er godt tilfreds med sin bryst operation i Polen, Jeg vil gerne vide hvad klinikken hedder og evt. Lægens navn, da jeg påtænker at få lavet større bryster.
Log in eller Registrér for at kommentere.