Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forslag

Redigeret 16 juni, 2008, 05:10 i Ris og ros til Netdoktor
Hej ND.

Jeres ny design er vældig flot.

Og hvis det ville være helt perfekt:

-Hvis man i oversigten over debatter kunne se datoen for "nyeste indlæg" ud for den enkelte debat.

-Hvis man kunne svare det enkelte indlæg, i stedet for at komme nederst i debattråden.

Jeg håber at login-systemet vil få forhindret alle de useriøse indlæg.

Venligst
Henrik E.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg synes også, at det er en rigtig fin side, og at det er super dejligt, at man nu skal være loget ind for at kunne svare på indlæg. Men..... Hvor ville det være dejligt, hvis man kunne se, hvornår det seneste indlæg er lagt ind og evt. overskrift ud for de enkelte debatter, så man ikke skal sidde og bladre dem alle igennem for at se, om nogen har svaret, eller om der er noget man vil svare på.

    Mvh Karina
  • Indstillinger
    Ja og hvis man kunne citere et indlæg så der ikke opstår en masse forvirring omkring hvilket indlæg der svares på.

    Måske en knap med vis seneste indlæg også havde været en ide, så ville indlæg siden sidst man var logget på blive vist. Det ville også spare en for en masse tid.
  • Indstillinger
    Jeg har problemer med at logge mig på, der står godt nok oppe i hjørnet til højre, at jeg er logget ind, men når jeg så vil besvare et indlæg, er jeg smidt af, det er sket flere gange.
  • Indstillinger
    Hmmm, syns godt nok at den debat er gået helt død efter at man ikke bare kan logge sig på som gæst og skrive sine strøtanker.

    Det gode kan være (hvis man skal sige noget godt) at dem der skrev eks. JJJ eller duplikerede ting og satte på osv. - dem får man luget ud i!

    Men det dårlige er at nu vil folk hele tiden ku følge en og skrive "det var dig der skrev sån og sån og nu ...".

    Så "roen" og hmm nyt ord "afreaktionen/afstresningen er fjernet fra de her sider - anonymiteten.

    Eller mere alvorlige ting.Det virker også som skrivelysten er væk hos mange.

    Og hvor er de festlige og sigende overskrifter?

    Tror nok i sku have bibeholdt "gæst".

    Og hvorfor i alverden er er der sat "tæller" på når man skriver ? Nogen af de bedste indlæg og svar har været lange og grundige. Det er også ødelagt nu.

    Moderniteten og effektiviteten rykker ind og piller sjæl ud...igen.Men sådan er det jo overalt i vores samfund alt skal vejes og måles.

    Fjern den tæller når man skriver...det er sgu da irriterende ? Lidt ligesom de reklamer der flyder ind over det hele.


    Maj
  • Indstillinger
    Maj skrev :
    "Hmmm, syns godt nok at den debat er gået helt død efter at man ikke bare kan logge sig på som gæst og skrive sine strøtanker.

    Det gode kan være (hvis man skal sige noget godt) at dem der skrev eks. JJJ eller duplikerede ting og satte på osv. - dem får man luget ud i!

    Men det dårlige er at nu vil folk hele tiden ku følge en og skrive "det var dig der skrev sån og sån og nu ...".

    Så "roen" og hmm nyt ord "afreaktionen/afstresningen er fjernet fra de her sider - anonymiteten.

    Eller mere alvorlige ting.Det virker også som skrivelysten er væk hos mange.

    Og hvor er de festlige og sigende overskrifter?

    Tror nok i sku have bibeholdt "gæst".

    Og hvorfor i alverden er er der sat "tæller" på når man skriver ? Nogen af de bedste indlæg og svar har været lange og grundige. Det er også ødelagt nu.

    Moderniteten og effektiviteten rykker ind og piller sjæl ud...igen.Men sådan er det jo overalt i vores samfund alt skal vejes og måles.

    Fjern den tæller når man skriver...det er sgu da irriterende ? Lidt ligesom de reklamer der flyder ind over det hele.

    Citat slut
    For det første tror jeg at debatten er gået istå, fordi den er et "lukket land" for dem der ikke har oprettet profil, de kan ikke længere se debatterne, og dermed ikke se, om der er noget af interesse, som kan få dem til at oprette profil.
    At folk kan følge een på de forskellige debatter, gør efter min mening det hele mere ærligt og seriøst, man tænker sig om en ekstra gang inden man skriver, og det er ingen skade!
    Du finder ingen debatforum på nettet længere, uden du skal oprette profil.

    Jeg har lagt mærke til, at man kan redigere sit indlæg hvis man opdager man har skrevet forkert, det er et stort PLUS syntes jeg!

    Men jeg har altså problemer med at logge ind, og hvis jeg ikke ad omveje kunne komme ind på de gamle debatter, så ville jeg slet ikke hverken kunne se debatterne eller skrive indlæg, jeg har kun en enkelt gang set forsiden som logget på.
  • Indstillinger
    Jeg lagde også mærke til, der stod man kunne redigere eller slette. Det blev jeg glad for.
    Jeg troede man kunne gøre det senere, men det forsvinder. Er det så ikke ligegyldigt.

    Hm, nu står det der igen. Jeg forstår vist ikke rigtigt dette system.

    18 juni
    Jeg er blevet klogere. Dette er et meget bedre system end det gamle.
Log in eller Registrér for at kommentere.