Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skadet efter start på landevejs træning på race cykel

Redigeret 7 juli, 2008, 12:18 i Sportsskader
Hej vil høre om der var nogen der måske havde samme problem som jeg har fået, startet i motion cykelklub for ca 10uger siden, og ja min trænings indsast er steget nok lidt for meget, men når det går godt ja så har jeg jo kørt med, har fåetet Facetsleds syndrom nederst ved læden, med smerterpå øverst del af hoftekammen, og frystelig snurren, kram argtig smeter i min venster læg, og min fys siger også der er inflamation i det, er startet på Seractiv 400mg og får behandling, håber at der måske var nogen der kunne hjælpe eller give mig nogle gode råd, ville jo gerne kunne forsætte på landevejen.
Mvh Kim.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, det er da irriterende, når det lige gik så godt. Jeg er selv braklagt, fordi jeg overdrev uden at være varmet ordentlig op. Jeg har løbet i nogle år og har rendt ind i nogle skader undervejs. Jeg venter til smerterne er nogenlunde væk og tager så langsomt fat i mit program og på et lavere niveau.
    Selvom man kommer noget ud af form, så er min erfaring, at kroppen husker og man får hurtigt bygget op igen.
  • Indstillinger
    Hej.
    Ja det er rigtig træls, har ikke været på landevejen i snart 8uger de snakker om mulig nerve betændelse uha jeg er nervøs, skal til mr scanning i morgen, håber at få klarhed på min tilstand, for savner landevejen.
    Hilsen Kim
Log in eller Registrér for at kommentere.