Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hurtigslank

Redigeret 28 april, 2009, 13:45 i Åben debat om overvægt
jeg har læst lidt om disse slankepiller som skulle
være ret effektive - men hvor bestiller man dem
og hvordan

Kommentarer

  • Indstillinger
    DingDong har jo ret :-)
    Hun behøver ikke at bevise at de piller ikke virker. Der findes ingen sund hurtigkur eller mirakelmiddel mod overvægt. Det er selvbedrag at påstå andet.
    Det eneste effektive middel er en livsstilsændring.
    Bare navnet "hurtigslank"??
    Det skal du ikke byde din krop :-)
  • Indstillinger
    Må indrømme at jeg tror heller ikke på piller er hurtig kure... man tager jo nemt på igen når man stopper...
    Omlægning af kostvaner, motion er nok det bedste
  • Indstillinger
    hej
    jeg har også prøvet forskellige slankekure men den bedste som virkede det er liposinol . Det binder fedtet i din kost og smider det ud af din krop ved afføring. Jeg tog kun en pille i fire dage, og tabte 1 kilo.
    men samtidig spiste jeg også sundt mad. Jeg blev nød til at stoppe med det pga. at jeg er gravid . men ellers har det været det bedste slankekur nogensinde.
    Jeg vil starte på det igen når jeg har født.
    Odg hvis der er nogle som har brug for at stoppe med at spise sødesager, men har svært ved at holde sig fra dem , så hjælper grøn te. Drik grøn te istedet for almindelig te, det er både sundt og tager trangen væk til sødesager. Det har jeg selv prøvet.
    jeg får jo noget medcin som gør at jeg spiser meget sødt, men grøn te det stopper lysten til det søde.
    held og lykke
    hilsen nergis
  • Indstillinger
    Jeg tror, at det program jeg er begyndt at bruge får at få bedre selvværd, kunne være til stor nytte for folk der er på slankekur.

    Det er helt sikkert ikke en slanke mirakelkur (findes de) men hvis man er indstillet på foretage en livsstilsændring, så tror faktisk programmet kunne være til stor nytte, så man fastholdes på de livs ændringer man har sat sig. Programmet kan testes gratis på www.willfocus.dk
  • Indstillinger
    Hej

    Hvor kan man købe Liposinol henne. Er det på recept?
  • Indstillinger
    hejsa
    nej dem kan du købe ved matas
    tror jeg selv vil prøve dem
    susannedianna1772
Log in eller Registrér for at kommentere.