Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blokade i hænderne

Redigeret 9 juli, 2008, 06:21 i Diskusprolaps
Vel mødt i det ny-indpakkede NetDoktor. Godt ser det ud.
Vil bare prøve det nye af med, at fortælle at jeg i morgen (torsdag) skal til Aalborg og have lagt bloakde i hænderne (blokade har intet med strejken i sundhedssektoren at gøre :)).
Jeg fik for nogle uger siden en EMG test som vist nervepåvirkning af en art - måske betændelse - hvilket kan være årsagen til mine føleforstyrrelser i fingrene. Umiddelbart er det så ikke forårsaget af mine diskusudposninger i nakken.
Jeg har fået chauffør på i morgen, da man får lagt en bedøvelse i hænderne først (heldigvis), og det derfor nok ikke vil være så trafiksikkert at styre hjem :)

/Stengaard

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Steengård.
    Uf, det lyder ikke rart med blokade i hænderne, men godt hvis det hjælper. Held og lykke med det.
    Jeg er jo startet på rygskole, det er helt super. Jeg fortæller mere når jeg er kommet rigtigt i gang.
    Anette
  • Indstillinger
    Hej MOrten
    Vi er flere der er glade for at folk på de berygtede nordjyske mottorveje ikke blev udsat for en spøgelsesbilist med "lamme", bedøvede hænder, ;-) ;-)
    Håber det virker....VH Janne
  • Indstillinger
    Hej Janne - ja, det var vist godt jeg fik chauffør på omend jeg ikke blev bedøvet i hænderne. Men som du kan læse andet sted gik det ikke som ønsket og ventet. Men der er vel aldrig noget der går efter bogen... :)

    Håber det går godt med job - kan du klare det? Er du glad og tilfreds? Jeg håber det - for det fortjener du.

    /Stengaard
  • Indstillinger
    Hej stensgaard og alle i andre.

    Vil lige skynde mig at skrive at jeg er "den stædige", med nyt brugernavn,idet jeg ikke må bruge æ....

    Kort fortælling herfra: Jeg er i fuld arbejde, kører mange km på min motorcykel, kan holde til alt det jeg ikke kunne før op.. SKØNT... Jeg mærker intet what so ever til min ryg og operation, det er jo helt fantastisk.

    Jeg kan ikke helt finde ud af denne nye måde at være med netdoktor, så kan ikke se hvad der er sket bagud, som man kunne før. Men øv at du stensgaard stadig bøvler:-(

    Mvh/ Marianne
  • Indstillinger
    Hej Marianne,

    Hvor er det skønt at høre, at det går dig så godt efter operationen. Jeg kan også mærke at du er ganske taknemmelig for at have fået dit "gamle liv" tilbage :)

    Tak for medfølelse. ja, det er ikke gået så godt den sidste tid. Har fået et af mine "gamle anfald", som jeg havde håbet på jeg i det mindste var sluppet af med efter operationen (stivgørende i lænden). Det har givet de sidste 3 uger karakter af lettere frustration og kaos i vores liv. Det har givet uro i ægteskabet, og på mange måder bare været rigtigt surt. Nu er jeg af natur positiv anlagt, men indrømmer at disse 3 uger har været svære og mit humør har haft svært ved at kapere den megen modgang.
    Jeg venter på bedre tider - og bedring i ryggen snarest - altså bare en bedring til den "normale" smerte så jeg igen kan deltage i de af hjemmets aktiviteter vi lige havde fået skemalagt og accepteret i henhold til mit helbred - og ikke som nu blot være en byrde. De mange ekstra piller gør det heller ikke nemmere at "være på".

    Men det skal nok blive bedre igen engang.

    /Stengaard
Log in eller Registrér for at kommentere.