Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Velkommen til de nye debatter

Redigeret 14 februar, 2009, 10:14 i Angst
Kære bruger,

Som du sikkert har lagt mærke til, har Netdoktor skiftet udseende og nu fået et mere tidssvarende design. Samtidig byder vi velkommen til helt nye debatter, hvor alle debatdeltagere skal være logget på med anonyme brugernavne for at kunne skrive med i debatterne. Det har længe været et ønske fra mange debatdeltagere, så vi er glade for endelig at kunne imødekomme det.

Måske vil du gerne gemme nogle af dine tidligere debatindlæg eller bruge dem som udgangspunkt for en diskussion i de nye debatter. Frem til den 11. juli klokken 12 vil du kunne gå ind i de gamle debatter og hente de indlæg, du vil bruge. Den 11 juli klokken 12 vil de gamle debatter blive lukket helt ned, og der vil ikke længere være adgang til dem.

Find de gamle debatter ved at bruge dette link: http://www.netdoktor.dk/gammeldebat/index.shtml

Velkommen og god fornøjelse med de nye debatter.


De bedste hilsner

Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg fik i 1990 en privatpraktiserende psykiater der gik mine 100 renskrevne sider igennem om min fortids oplevelser mest på ondt og startede i sin tid med noget såkaldt beroligende men jeg var en af de 10000 der reagerede modsat og blev mere hyperaktiv end jeg i forvejen var så ringede næste morgen og fik ordre på at stoppe med det omgående. Var så i samtaleterapi hos ham et års tid på mine præmisser, det var som han sagde mig der kunne mærke hvor dybt han kunne gå i mine oplevelser og dertil hørende reaktioner ved samtaleterapi han kunne læse mine reaktioner og udlede årsager dertil og jeg fik styr på mit liv dengang. Jeg blev afsluttet i fælles mening om at jeg havde fået så meget hold på mit liv at jeg kunne leve det igen, som et almindeligt selvstyrende menneske. Før kunne jeg styres pr. telefon, havde ingen selvtillid p.g.a. en barndom med meget vold mod min person, da jeg blev 17 blev det opdaget og jeg blev tvangsfjernet til en familie hvor moren kun havde taget mig for at passe børnene ikke for min skyld, jeg og hendes ældste søn blev psykisk terroriserede ved at hun undergravede alt hvad vi sagde, fordi vi var bløde rent psykisk, blev trampet på, alt hvad vi gjorde var ikke godt nok. Lillebroren var den hårde type som hende selv og kunne stå og lyve hende hende op i hovedet han havde altid ret vores mening selv om det var sandheden havde ingen betydning for hende, men hun var lærerinde, så kommunen mente hun var den rigtige for mig. Jeg blev aldrig spurgt hvordan jeg havde det der, men kun om hvad jeg ville arbejde med i mit senere liv. At jeg bare var en brugsgenstand indså jeg først flere år efter hvor jeg boede for mig selv og var kommet i lære på B&O i Struer, svendene der lærte mig at blive et menneske for første gang jeg vidste ikke hvad der var rigtigt eller forkert eller i det hele taget hvad der var normalt. Jeg skrev dengang nogle indlæg hos jer men havde dengang en anden email allesammen hed kmbbru@ forrest først worldonline.dk, så email.dk og nu hedder jeg så youmail.dk efter @ havde også en hotmail der hed kmb1959@hotmail.com, men kan ikke huske hvad jeg var registreret under boede også i Struer dengang det har jeg gjort siden 1978 først på hjørnet af Fynsgade og Jyllandsgade, 7600 Struer, så Mejsevej 4, Bremdal, 7600 Struer indtil 1989, så hvor jeg stadig bor og det jeg er registreret under nu, Rosenvænget 27 st th, 7600 Struer med brugernavn kmb1959, var interesseret i at finde tilbage til mit gamle indlæg, da jeg idag er kommet helt ud af mit psykiatrimedicin for et års tid siden jeg fik noget for depression, panikangst og social angst, det jeg skrev om var depression fra starten af min sygdom, kunne måske bruge det i mit frivillige arbejde som brugerlærer, en der fortæller som foredragsholder for sygeplejeelever og andre i uddannelsessystemet indenfor psykiatrien hvordan man er kommet videre og hvordan det var inden man fik styr på det. Jeg har en hukommelse som en si, så glemmer alt uanset om jeg har brug for det eller ej.

    Venlig hilsen Karin M B (PS: Håber I kan hjælpe mig)
  • Indstillinger
    Hej Karin

    Jeg opfatter det sådan, at det er Netdoktor, du stiller et spørgsmål?
    Når du skriver her på debatten, er det kun os andre almindelige brugere, du kan få svar af og vi har jo ikke rigtigt mulighed for at hjælpe dig - hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt. Hvis du have svar fra Netdoktor selv, skal du skrive direkte til dem. Ude i menuen i venstre side nederst er der et felt, der hedder: Information og herunder 'kontakt'.
    Men måske har jeg misforstået dig?

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Det er korrekt det vil jeg prøve. Tak for hjælpen.

    Hilsen Karin M B
Log in eller Registrér for at kommentere.