Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Hjælp søges

Redigeret 7 august, 2009, 07:20 i Ægteskabsproblemer
Hej
En kort fortælling om sagen gang.
Jeg er en kvinde på 45 år og har været gift i 21 år.
For 1 1/2 siden havde en et forhold til en anden mand, hvor vi sms mange gange om dagen, det udviklede sig til sex 2 gange, og det stod på i 1 år. hvad jeg bitterlig har fortrudt. Jeg havde aldrig prøvet at være sammen med andre ind min mand, og min mand har aldrig kunnet give mig en orgasme.
Jeg blev tiltrukket at den anden mand, forbi det ikke kørte så godt hjemme ved os, jeg synes ikke jeg fik nok opmærksomhed fra min mand, samt da jeg havde været på en tur en uge, var den eneste kommentar fra min mand, at han ikke havde savnet mig. Det gik jeg meget på og derfor var det rart at have en anden jeg kunne snakke med og få noget omsorg af.

Min mand fandt ud af det i november sidste år, og jeg blev smidt ud, havde ingen kontakt med 2 af børnene i 2 mdr. og jeg gik helt ned.
I hele tiden har min mand været der for mig, hjulpet mig til at få kontakt med børnene og hjulpet mig på alle områder.
Jeg boede i en lejlighed i 6 mdr., men jeg var meget af tiden sammen med min mand, vi havde sex sammen, og havde det godt sammen og i maj endte det med at jeg flyttede hjem igen.

Nu har vi lige været på ferie i 14 dage, vi havde det godt sammen, har lige købt ny bil sammen, og jeg troede at det var ved at kører godt, da vi aldrig skændes og aldrig har gjort det.

I onsdags meddelte min mand så at han ikke har det så godt med mig, han kan ikke glemme at jeg har haft en anden.
Hver gang jeg får en sms, hver gang han hører noget bestemt musik, bliver han mindet om det, og det gør meget ondt på ham.
Samt at han ikke tror at jeg kun havde sex med den anden 2 gange, og vi ikke havde planer om at flytte sammen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg prøver at vise min mand min kærlighed til ham hver dag, sender søde sms´er og mails, er kærlig, og vil gerne kysse og kramme ham hele tiden.
Vi har begge to været til psykolog, hvad har hjulpet os begge, jeg har foreslået at vi går i parterapi, men det vil min mand ikke.

Er der nogle der har gode råd og hvad jeg kan gøre, for at min mand igen, begynder at stole på mig, og vil leve sammen med mig.

Kommentarer

  • Svar: ja I skal melde jer i parterapi

    For mit råd er det samme som parterapien vil sige, din mand har brug for "hævn", (ikke ond hævn) derfor skal han have lov til at gøre noget du ikke bryder dig om, feks. en hverdags ting eller andet. Så skal du tilgive ham og så står i lige i det spil.

    Håber virkelig du får løst jeres problem, da det lyder til at i begge vil jeres ægteskab.

    H
Log in eller Registrér for at kommentere.