Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

HJÆLP min mand drømmer om shemales

Redigeret 18 juli, 2009, 12:46 i Ægteskabsproblemer
Hej...

Er jeg bare stivnakket,..... eller er det helt ok at min mand og far til vores to børn sidder og downloader film og billeder af mænd der har fået lavet kvindlige former i form af bryster osv...

Disse mænd ligner kvinder fuldstændig pånær at de stadig har deres penis...hvilket er det min mand tænder på. Han drømmer om at blive taget af disse shemales...

Jeg er bare ved at stå helt af, er det naivt at ønske sig en mand, der bare har lyst til et helt almindeligt sexliv, hvor det er kvinden og mandens forskelligheder der er i fokus...for ærlig talt så gider jeg ikke sex med ham for jeg føler jo ligesom at jeg mangler noget...

Jeg er i forvejen ikke superglad for min krop, men det hjælper jo ikke særlig meget, at jeg nu også mangler en penis...hvad skal jeg gøre...

Kommentarer

  • Hvis din mand i virkeligheden drømmer om den slags, så er der et problem i jeres samliv, for så er det jo så ikke dig, han drømmer om.

    Jo, det er bestemt en noget aparte fantasi, og jeg synes du først og fremmest skal få en samtale med ham om, hvad det gør ved dig og dermed jeres liv sammen.

    At du så oven i købet har det dårligt med din krop er en anden historie, som jeg da synes, du skal gøre noget ved – for det er da ikke fremmende for selvtilliden, hvis du bliver ked af det hver gang, du ser dig i spejlet.
  • Mange tak for din besvarelse...jeg sidder meget alene med dette problem, da jeg jo ikke vil fortælle nogen om ham, da det jo er en meget personlig ting...

    Nå men han ved godt hvad det gør ved mig...han har set jeg bliver vildt ked af det hver gang jeg opdager at han har siddet og kigget på dem...

    jeg fortæller ham at jeg føler mig utilstrækkelig og mindre værd...og hver gang lover han at han aldrig vil gøre det mere...og så føler jeg mig jo vildt dum...for han VIL gøre det igen, det er helt sikkert...

    Han siger at han ikke vil have sådan en i virkeligheden...men det tror jeg bare er en løgn, for at jeg ikke skal gå fra ham...jeg har på et tidspunkt fundet en kontaktannonce i hans lommme på en shemale...så jeg har svært ved at tro på at det bare er en fantasi og ikke noget han gerne vil udleve.

    Vi har jo som nævnt to børn sammen...de er grunden til jeg har fundet mig i det og lukket øjnene og prøvet at tro på det bare er en fantasi..

    Han har oplevet mig ligge og græde flere dage i træk og jeg har bedt ham om i det mindste bare at være ærlig...og alligevel et par måneder eller et halvt år senere sker det igen...

    Jeg er bare så træt nu og orker ikke mere...og har samtidig svært ved at overskue et liv alene med børnene...
  • Kære Camilla,

    Jeg synes godt nok noget tyder på, at din mand ikke respekterer dig, måske endda ikke elsker dig, for så ville han da forsøge at gøre noget ved sit problem.

    Det mindste man kan forlange i et parforhold er da ærlighed.

    Mit forslag er, at du kræver, at han søger noget psykologhjælp – jeg ved ikke om det vil hjælpe, men i hvert fald en hjælp til at han ikke skal såre dig så forfærdeligt, som han gør.

    Og så tror jeg et eller andet sted, du måske er nødt til at overveje, om det liv, du har nu er så meget bedre, end hvis du var alene med børnene. Og jeg synes, du skal fortælle din mand, at du seriøst overvejer at forlade ham og tage jeres børn med p.gr. af den måde, han er på over for dig.

    Når man er ulykkelig og fortvivlet, så tærer det så voldsomt på kræfterne, at der slet ikke er overskud til at bare så meget som tænke på at ændre på forholdene, men du skal ikke finde dig i at blive behandlet på den måde. Selvfølgelig er du dødhamrende træt.

    Det vil alligevel være helt fint, hvis du kunne finde nogen at tale med. Det kan da godt være at det er en meget personlig og privat ting, men du er jo ved at gå ned på det, så hvorfor vil du beskytte ham, når han øjensynligt ikke beskytter dig?

    Ja, jeg ved, jeg er lidt kontant, men hvis ikke man kan samarbejde og tage hensyn til hinanden i et parforhold, så mener jeg ikke, der er noget parforhold, og jeg synes faktisk, han er ond ved dig, når han lader dig være så ulykkelig, uden at ville gøre noget ved sit problem.
  • Jeg er helt enig med Lotte - som sædvanlig ;-)

    Men samtidig må jeg lige spørge om de svar, vi andre gav på det samme indlæg i den anden kategori åbenbart ikke var gode nok?

    Og lige endnu engang den faktuelle rettelse at shemales (hermafroditter) faktisk ikke er opereret, de er født sådan, som piger med en penis.
Log in eller Registrér for at kommentere.