Hjem Sundhedsvæsenet Behandling

Er der nogen der har prøvet Læge Marstrand piller

Redigeret 11 april, 2012, 17:17 i Behandling
Hej

Jeg har forsøgt med dyr medicin og bivirkninger via min læge. Jeg har hørt om flere der er blevet helt symptomfri ved en billig og ufarlig mineral/vitamin kur, vistnok med titan som det grundlæggende. Jeg har prøvet at kigge på hans hjemmeside www.even-marstrand.dk, men der står ikke rigtig noget om virkningen på psoriasis.
Er der nogen der kan anbefale det?

Kommentarer

  • Nej, jeg har ikke prøvet dem, og jeg må sige, at det ud fra websiden ikke ser troværdigt ud for mig. Indtagelse af almindelige D vitaminer kan måske have betydning, også udvortes i form af D vitamin creme eller sollys.
    vh Martin
  • DR. EVEN MARSTRAND ER YDERST SERIØS. JEG HAR TAGET HANS

    MARSTRAND - TABLETTER SIDEN 1.MAJ 2009.

    Jeg fik konstateret collitis ulcerosa ved grundig undersøgelse på Sygehuset. Jeg fik ordineret 3 x 2 Pentasa 500 mg, receptpligtig. Jeg spiste dem fra Dec. 2008 til 30.4. 2009, men ønskede ikke de negative bivirkninger som indlægsseddelen oplyste om.

    JEG FANDT FREM TIL DR. EVEN MARSTRAND, 94 ÅR ÅNDSFRISK OG RØRIG.
    Han har forsket en menneskealder i disse piller og er undervejs med patent.

    MARSTRAND HAR TAGET SINE EGNE TABLETTER I CA 25 ÅR, DA HAN MENER DE OGSÅ HAR ANDRE POSITIVE VIRKNINGER.BL.A PÅ GIGT

    Det er useriøst at bedømme Dr Marstrand på hans hjemmeside. Han er en ældre mand og hans læge - børn har skabt et site.

    http://www.sundhedsrevolutionen.dk
    Umahro Cadogan ved besked om Dr Marstrand. Umahro er forskningskoordinator hos Nordic Labs i København.

    http://www.thorbjorg.dk har også respekt for Dr. Marstrand.

    Ovenstående Umahro Cadogan giver foredrag landet rundt om Crohn og Ulcerosa.

    DR MARSTRANDS TABLETTER FÅS VED RECEPT PÅ GLOSTRUP APOTEK

    DE INDEHOLDER TITAN,ZINK,MANGAN. JEG TAGER 4 AF HVER, MEN KUN 3 MARSTRANDS TITAN. DET VIRKER. JEG KAN OVERKOMME DET UTROLIGE.

    TIL ANBEFALING.

    Med venlig hilsen
    Jane von Rathsach

    PS !

    D - VITAMIN NIVEAUET ER OFTE FOR LAVT HOS DE FLESTE - TEST DET - 84 OK
  • Jeg er også interesseret i oplysninger om Even Marstrand.
    Men der står jo ikke meget på hjemmesiden.
    Skal man køre helt til Humlebæk for at få Titantabletter første gang?
    Er Marstrand alternativ læge eller almen praktiserende læge?
    Er der tilskud til hans medicin?
    Er der nogle, der har gode resultater mod slidgigtsmerter?
    Har Titan medicin bivirkninger?
    Hvor hurtigt virker Titan-behandlingen?
    Trille
  • Hvad har "collitis ulcerosa" med psoriasis at gøre ? Mig bekendt intet.
    Vh Martin
  • Min mor har taget Dr marstands C vitaminer med titan, kobber - de skal tages med ekstra zink og mangan for optimal virkning. Min mor fik det for sin kroniske leukæmi, og var medvirkende til at hendes leucocyt tal faldt markant, hvilket betyder at hendes immunforsvar blev stærkere af Dr Marstrands C vitamin tilskud. Dette blev målt ved blodprøver med 1 måneds mellemrum.

    Læge Carsten Vagn Hansen, Radio doktoren, omtaler Dr Marstrand på sin hjemmeside. Her kan man ligeledes finde information om C vitaminerne, samt andre kost tilskud som styrker immunforsvaret i forhold til livsfarlige sygdomme. Se under "Kræft og naturlig behandling".

    Man skal ikke tage til Humlebæk for at få pillerne, eller en recept. Man ringer til Dr marstrand, han kan indtelefonere en recept til dig, som du kan hente på Glostrup Apotek, eller du kan få pillerne tilsendt.

    Dr Marstrand er en fantastisk ildsjæl i sit hverv, noget som absolut kun fortjener respekt og anerkendelse.

    Læger og naturlæger burde arbejde sammen, istedet for at modarbejde hinanden i dette 20 århundrede. Kedeligt at vi i Danmark er så langt tilbage i forhold til eks. Tyskland, England, Frankrig og USA m. fl.
Log in eller Registrér for at kommentere.