Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Manglende debat!

Redigeret 29 juni, 2009, 18:54 i Whiplash (piskesmæld)
Det undre mig meget at der ikke er flere der skriver i dette forum, eftersom der er 122 personer der har kigget på mit seneste indlæg uden nogen form for tilbagemelding. Så er der ikke længere tale om et debat forum. Efter at man skal logge sig ind og vedkende det man skriver, er der efterhånden ingen der skriver.

Jeg håber at jeg med dette indlæg kan kalde jer op, som kun kigger og ikke er en del af debatten.

God sommer!

Kommentarer

  • jeg deltager meget i debatten --men det er rigtig at da der ikke var logo var der flere der deltog--nu er det næsten de samme få der deltager --bare der var nogle der ville komme med et bud hvorfor det er sådan
  • Hej Ina

    Jeg kan godt give en forklaring på i hvert fald noget af det, der undrer dig.

    Du skriver, at du har skrevet et indlæg her i dette forum, og at der er 122, der har læst det uden at kommentere det. Du undrer dig over, at der ikke er flere, der er kommet med en tilbagemelding.

    Det er jo blevet sådan, at man kan se de 5 nyeste debatindlæg, der er skrevet. Hver gang jeg klikker ind på Netdoktor, tjekker jeg lige de seneste 5 indlæg. Jeg kan ikke huske det, men jeg har sikkert også lige læst dit indlæg. Og da jeg ikke selv har problemer med piskesmæld og ingen relevante erfaringer har at viderebringe, har jeg ikke skrevet nogen kommentarer til dit indlæg.

    Jeg vil tro, at det er det, der er sket for de fleste af de 122 indlæg.

    Før i tiden var det kun personer, der havde noget relevant at spørge om eller svare på, der kom ind på forummet for piskesmæld. (Plus dem, der ville lave ballade, hvilket dog var værst ved fibromyalgi, men det forekom vist også i debatten for piskesmæld).

    Nu kommer der nogle – der ligesom mig – ikke ved noget om piskesmæld.

    Det var noget af forklaringen.

    I øvrigt har du ret i, at der ikke er så mange, der deltager i debatterne. For tiden foretrækker de fleste vel også at nyde det dejlige forårsvejr.

    Mange hilsner

    Kamelia
  • Hej igen

    Ja, trist med så lidt debat. Jeg tror nu stadig at det er fordi folk ønsker anonymitet og ikke ønsker at stå frem. Men man er jo stadig anonym. Jeg håber virkelig at jeg snart kan få rystet nogle op fra sofaen og være aktive i debatten i stedet for at være passive.

    Der er ingen grund til at "gemme" sig! :-)
  • Jeg tilslutter mig Kamelia. Jeg har aldrig været inde på denne side, da jeg heller ikke ved noget som helst om emnet, men bliver også lige fristet af kolofonen, der jo altså ikke er emnebestemt, for hvad kan det nu være?

    Jeg oplever i øvrigt at mange, rigtigt mange -øjensynligt betragter ND som en brevkasse; man skriver ind med et problem eller spørgsmål. Så er der måske nogle, der reagerer, kommer med bud, men trådstarter melder aldrig tilbage igen, om det var noget man kunne bruge, eller bare med et lille ord, der måske burde forsvinde fra det danske sprog, da det er så sjældent brugt: Tak.

    Ja, sådan er det.

    (Og inden nogen slår mig oven i hovedet, så vil jeg da bestemt også nævne, at de høflige mennesker dog stadig findes, og jeg bliver bare så glad de gange jeg oplever, at man netop lige giver sig tid til en tilbagemelding. Ville bare ønske alle gjorde det.)

    Jeg formoder at den manglende reaktion på dit indlæg skyldes, at der altså ikke er nogen, der kan hjælpe dig eller har nogle gode forslag.


    Jeg håber, du finder de svar, du har brug for.
  • Hejsa!

    Jeg vil bare lige sige at jeg har fået mit logon i dag og vil meget gerne være med....

    Jeg er dog ny inden for alt det her med debat så vær sød at bære over med mig ;-)

    Ha' en god dag.. Hilsen Annette
  • Hej Anette!

    Tak fordi du vil være en del af debatten! Og velkommen:-)
  • jeg vil sige, at inden hele debatten blev omlagt, deltog jeg meget i div debatter.. men det er blevet mere om fattende at skrive og finde debatten,
    nu har jeg netop tilmeldt mig igen, om jeg husker at kigge forbi kan jeg ikke garantere, da jeg netop har piskesmæld, med hukommelsesbesvær og meget mere..
Log in eller Registrér for at kommentere.