Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Migræne???

Redigeret 30 juni, 2009, 04:30 i Whiplash (piskesmæld)
Hej!!!

Jeg vil høre om I har oplevet at få de der hovedpiner som egentlig er som migræne???

Jeg har efterhånden prøvet det nogle gange... Hovedpine, kvalme, lysfølsom og MEGA træt..

Som om de "almindelige" symptomer ikke er nok ;-)

Hilsen Annette

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej :-)

    Det kender jeg kun alt for godt til :-)

    Hvor lang tid siden er det du pådrog dig et piskesmæld?

    Og pådrog du dig på samme tidspunkt en hjernerystelse?

    Sikke dog en masse spørgsmål :-)
  • Indstillinger
    Hejsa!

    Tak for dit svar...

    Det var den 30. nov. 2007.

    Jeg husker ikke så meget fra ulykken og ved derfor ikke helt om jeg havde hjernerystelse. Jeg har efterhånden været hos en masse læger og et par af dem mener at jeg måske har haft en.

    Jeg har været ved lægen og har fået nogle piller mod migræne, så nu har jeg dem i tilfælde af at det vender tilbage... Men de er godt nok dyre, men pyt med det hvis de så virker er de jo det hele værd ;-)

    Endnu engang tusind tak for dit svar..

    Annette
  • Indstillinger
    Hej igen!

    Det var da så lidt! :-)

    Jeg mener helt bestemt at du skal få foretaget en undersøgelse ved en neuropsykolog. Det har jeg fået og det har givet mig rigtige mange svar på hvorfor jeg har det som jeg har det :-) Neuropsykologen vil kunne fortælle dig om det er følger fra en hjernerystelse eller om det er mere kompliceret. Jeg håber at du vil overveje dette. :-)

    Jeg får også selv migræne medicin (maxsalt) (var det nu lige sådan det blev stavet?!?!) hi hi. Og det kan hjælpe en del :-)

    Er du blevet irritabel efter din ulykke?

    Mange knus
Log in eller Registrér for at kommentere.