Hjem Sundhedsvæsenet Behandling

Psoriasis, der klør

Redigeret 26 juni, 2009, 04:33 i Behandling
Hej.

Jeg venter tålmodigt på at blive henvist til en hudlæge for at han forhåbenlig kan konstatere at det "udslæt/krater" jeg har på benet IKKE er psoriasis. Er der nogle som kender til psoriasis som klør - altså, rigtig lorte klør ? Jeg vil næsten heller have et nyt hudproblem end at det er psoriasis - i og med at det så er et helt nyt symptom for mig - og angsten for at resten af mit psoriasis også skal komme til at klø lige så meget, er temmelig stor.

Kommentarer

  • Har selv psoriasis der til tider klør, en del...Kan tit komme til at kradse det helt til blods fordi det klør så meget :(
    Så tror det er meget normalt

    mvh Anders
  • Ja psoriasis klør. Prøv at smøre med sådan noget creme man kommer på insektstik - fås på apoteket.
    Det kan i hvert fald tage det værste. Varme gør også at det klør mere end hvis huden er kølig......
  • Jeg har selv svær psoriasis, men har fundet et mirakel-middel mod kløe!
    Køb en hamphandske i Matas eller en helsebutik, og skrub dig godt og grundigt mens du er i bad, og kom så masser af creme på bagefter.
    Jeg har stadig psoriasis over det meste af kroppen, men det klør ikke, og når man har fået skrubbet al den døde hud af, kan man slet ikke se at man har psoriasis.
    Jeg var til en undersøgelse i sidste uge, og lægen sagde " jeg kan se i papirene at du har psoriasis... Hvor har du det henne?"
    Så på trods af at jeg sad i shorts og t-shirt (og har det på 85% af kroppen) kunne læge altså ikke se det.

    Så - det virker fantastisk for mig!!!!
  • eashjrkteeashjrkte
    Redigeret 22 august, 2020, 10:26

    Creme mod Psoriasis - https://shytobuy.dk Denne creme har ændret min hud og mit liv.

Log in eller Registrér for at kommentere.