Hjem Mænd Åben debat for mænd

Hjælp søges !

Redigeret 22 juni, 2009, 09:21 i Åben debat for mænd
Hej alle mænd.
Jeg har et spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med at besvare.

Min kæreste på 20 har et problem som jeg har lidt svært ved at tackle. Han holder ikke længere end 5 min i sengen, og en sjælpen gang 10 min.
Jeg elsker ham rigtig meget, så det er bestemt ikke et problem jeg ikke kan lære at leve med, men ville nu spørge alligevel.
Har i nogle gode råd til, hvordan man kan forbedre det?

Jeg har selvfølgelig prøvet at snakke med ham om det, men det er et ret ømt punkt, og kan sagtens mærke på ham, at han bliver lidt ked af det. Vil bestemt ikke gøre ham ked af det, og vil heller ikke have ham til at tro, at jeg ikke kan leve med det.
Skal jeg snakke med ham om det, og hvordan skal jeg komme ind på det uden at såre ham endnu en gang?

På forhånd tak :)

Lisen-

Kommentarer

  • Hej Lisen21
    Jeg er IKKE en mand
    Jeg syntes du skal snakke med ham om det, IKKE anklagende men fortæl ham at du elsker ham, få eventuelt sat ord på det andet i jeres forhold der fungerer optimalt, prøv så at fortælle ham at du har lagt mærke til at det går skidt og spørg ind til om han er træt af dig, eller om der er andre ting der går ham på.
    Da du gerne vil være sammen med ham på den intime måde lidt længere, har du studeret nettet for eventuelt at finde en løsning og jeg vil tro den er her, se linket. Det hedder fra regnorm til anakonda,
    http://www.dr.dk/DR1/laegen/Programmer/ ... 105917.htm
    Ovenstående vil jeg bede min mand prøve før han skulle på tabletbehandling

    Held og lykke fremover.
    De hjerteligste hilsner
    Rita
  • Jeg er selv en dreng. Hvis i har et forspil kan i evt. lave det kortere, eftersom det gør drengene spændte, og dermed kommer de hurtigere.
    Det optimale ville nok være at holde nogle korte pauser imellem.
Log in eller Registrér for at kommentere.