Hjem Ældre Åben debat for ældre

Dyb sorg.

Redigeret 15 juni, 2009, 05:18 i Åben debat for ældre
Ja, man føler sorg, når man hører om det lille barn, som er død efter at have sunket et batteri. Tør ikke tænke tanken igennem om, hvilke frygtelige smerter.
Og så 11 læger. Der er ingen undskyldninger for det forløb. Ikke, når man fortalte, hvad der var sket.
Bedstemoderen i TV var helt ødelagt, forældrene ligeså, livet er for evigt ændret for denne familie. Mine tanker går til dem.

Ingen læser journaler forfra mere efter at man er gået over til elektroniske journaler, det er bare hvad jeg tror, og man har lov til at tro. Førhen skimmede man dog nok den allerførste side.
Hvad fanden er der galt i Danmark.

Kommentarer

  • nogle læger er bare så arrogante, de har slet ikke det menneskelige med sig, de skulle aldrig nogen sinde havde været læge, nogle tror de er konger og der er ikke nogen som skal fortælle dem noget, for de ved nemlig bedst.

    ja jeg måtte lige ud med det, det er jo forfærdelig det der er sket.

    min tanker går også til familien.

    sorensen
  • Jeg vil også udtrykke min dybeste medfølelse med den stakkels familie.
    Jeg græder, når jeg tænker på de lidelser den stakkels lille dreng har været igennem.
    Man fatter simpelthen ikke det forløb. Jeg ville ønske læger var en smule mere omhyggelige. De har alt for travlt.
    For nogle år siden søgte jeg selv vagtlæge, men fik ikke hjælp. I stedet blev jeg indlagt efter et stykke tid.
  • Jeg tror ikke dette er et spørgsmål om at have travlt. Man har simpelthen ikke hørt på forældrene.
    Jeg så dem i Go`Mor`n Danmark. De gav selv udtryk for, at de hverken var blevet hørt eller set.
    Det er en dybt tragisk sag. Den lille dreng må have haft de forfærdeligste smerter.
    11 læger har set på drengen, en af dem indlagde ham på Holbæk.
    På Holbæk havde man åbenbart talt og skrevet med store bogstaver: GÅ HJEM.
    Det er ikke trygt at være unge forældrer med et pivset barn. Heller ikke selv om forældren muligvis ved hvad der er galt, og har brug for lægerne.
    Min største medfølelse går til forældrene og øvrige familie, der på smerteligste vis har mistet et lille barn.
Log in eller Registrér for at kommentere.