Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

testikel øm nogle gange.

Redigeret 27 maj, 2009, 04:21 i Åben debat for mænd
Hej!
jeg har på det seneste oplevet at min testikel har været lidt øm, det er langt fra hele tiden. måske 1 time om dagen.. Den føles ikke specielt hævet. hvad kan det være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Dit indlæg har nu stået her nogle dage, og ingen kender øjensynligt til det, du beskriver. Jeg gør heller ikke, men jeg synes ikke man bare skal ignorere mærkelige smerter og sympotomer.

    Du kan vælge at gå til læge og få besked med det samme, ja måske du i første omgang kan klare det ved at ringe og spørge, om det er noget, du skal hæfte dig ved. Måske er det ingenting, måske er det noget, der kan gøres noget ved.

    Du kan også vælge bare at lade tiden gå - måske går det hele i sig selv, og det var altså ingenting, men - måske bliver det lige pludselig meget værre, og det bliver en hel del mere besværligt at gøre noget ved det.

    Valget er dit.
  • Indstillinger
    Tak for svaret:) Det er nemlig det. Det begyndte faktisk i januar, men gik væk og er nu kommet tilbage. Men er på den anden side os lidt bange for at ¨gå til lægen, vis det nu er kræft.
  • Indstillinger
    Kæreste,

    Hvis det nu skulle være kræft - tror du så det vil forsvinde, hvis ikke du gør noget ved det?? Nej, så bliver det jo bare værre.

    Men - mon det nu er så galt, det er dog forfærdeligt at du går med sådanne frygtelige tanker i så lang tid.

    Kom nu til den læge, så du kan få en afklaring.
Log in eller Registrér for at kommentere.