Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

Pension og Piskesmæld

Redigeret 29 juni, 2009, 18:50 i Whiplash (piskesmæld)
Hej Allesammen.

Er der nogen der har erfaring med fp ved piskesmæld. Jeg overvejer at søge men er ikke sikker på at jeg orker kampen, hvis det aligevel ser umuligt ud.

Jeg blev tilkendt fleksjob d. 1/1-07 med 2/3 tilskud. jeg er nu fyret pr.
31/1-09 pga. for meget sygefravær.

Jeg kan ikke se at jeg kan klare 12 timer som noget som helst.

er det ikke næsten umuligt at få fp, når først man er tilkendt fleks?

???

Håber at der sidder nogen derudemed lidt erfaring!

Kommentarer

  • Hej
    Jeg har også piskesmæld og er blevet førtidspensionist her pr 1 nov.
    Før det var jeg visiteret til flexjob, men det lykkedes aldrig at nå op på de magiske ca 12timer.
  • Hej :-)

    Jeg tror det er meget forskelligt fra kommune til kommune. Jeg er selvfølgelig bevidst om at der er regler men, men, men...

    Min sag har efterhånden taget lang tid. Jeg er desværre ikke af kommunens lægekonsulent blevet godkendt til fleksjob. Jeg er ligeledes blevet informeret om at det kan være en lang og sej kamp når kommunen ansøger nævnet om en pension.

    Du har ikke kunnet klare et fleksjob og det burde være nok til, at forstå at dette desværre ikke er en mulighed for dig. Jeg tror det vigtigste for dig og også mange andre i dette forum, er at få ro og en afklaring. Om det bliver på den ene eller anden måde.

    Jeg håber at det kommer til at gå dig godt!

    Mange sommer hilsener
  • hejsa..
    hvis I har behov for støtte og hjælp i kampen om pension, flexjob så kig på www.k10.dk
    der kan man få støtte af andre syge i systemet. altså ingen prof hjælp men tæt på...
    jeg har selv piskesmæld efter arbejdsulykke,
Log in eller Registrér for at kommentere.