Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Aloe Vera

Hej.
Jeg har læst i migræne og hovedpine foreningens blad i denne måned at Aloe Vera drikken fra AloeVera Power, har haft en rigtig god virkning på mange der havde hovedpine og migræne. Selvfølgelig er det som så mange andre former for medicin, at det ikke er alle der har en virkning af noget sådanne, men det er da måske værd at prøve?

Mange Hilsner
Cathrine

Kommentarer

  • Hej Cathrine1,

    Kan man læse den artikel online ?

    migselv23
  • Hej.
    Jeg tror at den fra www.shopaloevera.dk virker lige så godt.
    Måske enda bedre.

    Mvh.
    Claus.
  • Jeg har da ikke hørt at AloeVera er skadeligt, så der er vel ikke noget forgjort i at prøve.

    Der er jo et hav af forskellige former for hovedpine, og en del hovedpine kan netop syldes mangel på væske. Så hvis Aloe Vera er noget man skal drikke nogle store glas af, så kan man meget vel føle, at det hjælper, men et par glas vand ville måske være lige så godt.

    Jeg vil slet, slet ikke gøre mig klog på AloeVera - jeg har hørt mange gode ting om det, og har da også selv prøvet det, men jeg synes da ikke, der er noget galt i at finde ud af om det er væske eller AloeVera, der i givet fald har hjulpet.

    Selvfølgelig skal man finde ud af, hvilken form for hovedpine, man har. F.eks. spændingshovedpine kan langt hen ad vejen løses med nogle gode øvelser, men jeg vil også påstå at rigelig væskeindtagelse også kan nedbringe hovedpineanfald.

    Vi mennesker er desværre ikke gode nok til at sørge for nok væske - og med væske menes der vand - ikke øl, vin, sodavand, kaffe og te.
  • Aloe Vera planten er jo bredt kendt for sine gavnlige effekter, men som du selv er inde på, er især alternative behandlingsformer, som denne, meget individuelle. Aloe Vera indeholder en række vigtige vitaminer og kemiske forbindelser, og er aldrig registreret for at give bivirkninger. Til gengæld er planten nævnt meget langt tilbage i historiebøgerne, hvorfor man må gå ud fra, at den har nogle evner. Du kan eventuelt få nogle gratis prøver på Aloe Vera gel, hvis du finder en lokal forhandler. Der findes en side over rigtig mange Aloe Vera forhandlere, hvor du også kan sortere dem efter specifikke Aloe Vera produkter: http://aloeinfo.dk

    Held og lykke!
Log in eller Registrér for at kommentere.