Hjem Muskler, led og knogler Diskusprolaps

er der nogen der har prøvet det ?

Redigeret 9 april, 2009, 09:07 i Diskusprolaps
Hej med jer alle,

ja det er længe siden jeg sidst har været på, men jeg har virkelig haft mange smerter, og har det stadig, men i dag kan jeg da sidde op lidt af gangen

Som sagt var jeg indstillet til køge, men blev vidersendt til privat hospitalet Hellerup, hvor jeg skulle gennemgå noget ryg træning, for derefter at blive kikket på igen, da jeg efter træning på 3 mdr, kommer tilbage til Hellerup, bliver der taget en mr. skanning, og lægerne der bliver enige om at der skal indsættes en potese L5/S1 de skal bare have det godkendt ved køge da det var der jeg først var henvidst til, køge afviser med den besked at jeg på ny skal henvises til køge.

Så er det jeg tænker MÅ MAN DET...

står jeg nu bagerst i køgen igen...

køge indsætter ikke poteser...

Skal jeg så til rigshospitalet...

Jeg må ærligt indrømme at jeg er meget forviret, fortvivlet, og ikke mindst mega ked af det, hvad skal der nu ske....

mvh k

Kommentarer

  • Hej Kaethe.

    Jeg er ked af at høre det du er igennem, jeg har selv igennem en del og har været på køge syghus, og har også fået at vide jeg skal have proteser sat ind, og ja det bliver gjort å Rigshositalet, og jeg har en tid i maj.

    Har også været på center for rygkirugi i hellerup, og fik også besked å at gå til fys. i 3 mdr.

    jeg har rigtig mange smerter nat/ og morgen, jeg kan næsten ikke gå om morgen, så tar jeg mine piller, efter nogle timer og når ryggen begynder at blive varm går det bedre.

    Men ja det er en lang kamp, jeg har gået siden juni 08, og følger jeg er glemt i et stort sort hul.

    Man skal have rigtig meget tålmodighed i dette system, og jeg vil da mene når du er i et forløb, at du så ikke skal begynde for fra, det lyder da helt vildt !!!

    Pøj-pøj

    Skytte 36
  • hej skytte36

    ja jeg syntes det er groft, man bliver jo ikke smidt af i køen før kassen og skal starte forefra.

    nu skal jeg til køge den 27 i denne mdr, så må jeg jo bare vente og se hvad der så sker. og vente er jeg snart blevet rigtig god til

    hilsen kæthe
  • Hej Kaethe
    Jeg er i samme sted som dig Kaethe jeg skal på Køge sygehuset den 17/4 og jeg ved hvor håret det er jeg har så også bare på et andet lille problem det er at min kommune mener at jeg er raskes nok til at arbejde så de har stoppet mine sygedage penge så jeg ved hvordan det er og det er så surret er at hvis det ikke var for de regler så tror jeg at vi begge ville havde været opereret nu så vi kunne komme vider med vores liv men nej sådan skal det ikke være jeg håber at det går godt med dig og jeg kryster finger for at det kommer til og går os begge godt på et tidspunkt.

    Med venlig hilsen

    Mullemus82
  • Hej Kæthe.

    Jeg har fået indsat en kunstig discusprotese for 6 uger siden. Operationen gik fint og protesen sidder som den skal. Jeg har det meget bedre efter at have haft rygsmerter i 7 år og adskillige hospitalsindlæggelser hvor lægerne ikke ville operere.

    Jeg har absolut ikke fortrudt og jeg håber derfor at du kan få den proteseoperation som du var blevet lovet i første omgang.

    Jeg var ligesom dig blevet tilbudt stivgørende operation ved L5/S1, men valgte proteseløsningen.

    Held og lykke med det hele.

    Med venlig hilsen
    Bimmer09
  • Hej med jer og tak for indlægende :-)

    Jeg har nu fået brev fra Furesø pivat hospital og skal til forundersøgelse der den 16/4 og de skriver i brevet at jeg kan forvente op dagen efter, men det bliver så en stivgørende, de laver ikke protese op der.....

    Lige nu bekømmer det mig helle ikke om det bliver den ene eller den anden op jeg ønsker bare at nogle eller de fleste smerter forsvinder. Så jeg igen kan få et liv der er tålelgt....

    Knus Kæthe
Log in eller Registrér for at kommentere.