Hjem Mænd Åben debat for mænd

Knude / hård "bule" i penis.

Redigeret 6 februar, 2015, 13:42 i Åben debat for mænd
Hej alle.

Jeg har for nylig opdaget en lille hård glat knude i penis. I svulmelegemet yderst i venstre side. Den er ikke øm eller irriteret, men dog så tydelig at mærke at den generer mig. Jeg har ikke andre symptomer, såsom udflåd etc. som man kan få ved kræft i penis (efter hvad jeg har læst mig til på nettet). Jeg har bestilt tid ved egen læge, men ventetiden er dog så lang, at man ikke kan lade være med at tænke det værste, netop såsom kræft. Har læst om et lignende "tilfælde", hvor vedkommende, af hans læge, fik at vide at det ville gå væk af sig selv.

Håber nogen kender fortilfælde eller ved hvad det kan være.
«13

Kommentarer

  • Jeg bliver nød til at sige: KONTAKT DIN LÆGE! Det kan være intet, men det kan også være alt muligt andet. Så i stedet for du skriver på nettet, så kontakt din læge, så får du direkte svar og hjælp.

    held og lykke,
    S
  • Jeg har samme problem.. Hvad fik du at vide af lægen?
    Min 'knude' går nogle gange væk og så kommer den igen.. Tror jeg fik det for et halvt år siden i nogle dage og så gik det væk, men nu har jeg det igen. Og det er på venstre side, ligesom dig.
    Nogle der ved noget om det? Måske skulle man gå til læge, men når det har været gået væk engang og kommer igen, så kan det vel ikke være en knude eller kræft?
    Det mærkes lidt som en blodåre eller sådan noget..
    Og jeg er lige blevet 16. Og har læst at det kun er ældre mænd, der får knuder, selvom det lyder lidt mærkeligt
  • Jeg har præcis det samme problem, bare i højre side.
    Det er lige som sådan en hård ært. Nogle gange føles det som om den er mindre.
    Jeg er også virkelig i tvivl om hvad det kan være. Jeg har efterhånden haft det længe, men kan ikke tage mig sammen til at gå til lægen :( (eller tør ikke)
  • Det skal siges at jeg for ikke ret længe siden så programmet "krop umulig" hvor en mand kom ind med samme problem. Og han fik at vide at det bare var noget væv.
  • Et debatforum er rigtigt godt for mange ting, men sådan noget kan simpelt hen ikke diagnostiseres via en debat.

    Det kan godt være, der bare er noget væv - det kan også være, det ikke er.

    Dert kan kun en læge vurdere ved at undersøge patienten.
  • Har det samme som jer, vil i skrive hvad lægen siger til jer? i kan evt. få min msn. tør heller ikke gå til lægen med det.

    tak på forhånd
  • hej fodbold123,

    Hvorfor tør du ikke gå til læge? Tror du han vil melde dig til politiet eller sende en artikel til avisen?

    Ja, undskyld, men det er da en rigtig, rigtig dum ide ikke at ville gå til læge, hvis man har et problem.

    Hvis det måske er noget alvorligt, så gælder det da om, at få det konstateret i tide, frem for at det måske bare bliver værre.

    At en eller anden grund, så er der visse kropsdele, man tror er mere pinlige end andre, hvorfor man ikke gør noget ved det, når der er noget galt. Det er overhovedet ikke anderledes end hvis du havde et problem med din finger, og sådan vil en læge også opfatte det.

    Få dog sådan noget undersøgt - enten vil man kunne påbegynde en behandling, eller også vil du få ro i sjælen, fordi det viser sig, at det ikke er noget at bekymre sig om.
  • Hvis bare jeg vidste om det var noget farligt ville jeg da også.
    Syntes bare, som mange andre, at det er pinligt.
    Hvis der er nogen der har fået svar fra lægen angående sådan et problem som mit bedes de skrive her, på forhånd tak.
  • Fodbold.
    Du vælger selvfølgelig selv. Men hvad skal du bruge til, at en måske skriver, at han har fået at vide at hans problem blot var noget væv?
    Det er jo ikke ensbetydende med, at det så er det i dit tilfælde.

    Jeg påstår ikke, du er syg, men du kan overhovedet ikke bruge det noget som helst, at få at vide at en andens knude er godartet.

    Kunne du i øvrigt have lyst til at fortælle, hvad det er, der er pinligt??
  • Jeg har bestemt mig for at gå til lægen, skal dette gå igennem mine forældre eller kan jeg bare vade ind på lægehuset og få en tid?
    jeg gør dette pga. at det nu gør ondt ved onani.
Log in eller Registrér for at kommentere.