Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Chat???

Redigeret 9 september, 2014, 05:26 i Incest og seksuelt misbrug
Er der nogen der ved om der er et chatforum, hvor man kan chatte med andre seksuelt misbrugte?

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er der ik princippet ,, men der r aldrig nogen derinde ,, ka ik huske hvor jeg fandt det ,, men det er heller ikke rigtigt relevant nr det ikke virker..
  • Indstillinger
    ja der mangler chatrum, hvor incestramte kan snakke i fred sammen om deres oplevelser.. GODE som DÅRLIGE...
  • Indstillinger
    Et chat room ville da være rart.
  • Indstillinger
    Hej. Vil lige gøre opmærksom på, der er åbnet et nyt chatrum for seksuelt misbrugte på albahus.dk
  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg er en kvinde på 51 år, som selv har været udsat for incest.
    I dag arbejder jeg som frivillig i www.incestramtevoksne.dk
    Her har vi en mandlig mailrådgiver olli06@sol.dk
    og en kvindelig mailrådgiver evadall@sol.dk
    vi har en sexolog tilsluttet, som man kan ringe og snakke med, og sidst men ikke mindst, har vi et chat, eller samtaleforum hvor alle brugerne kan skrive sammen, på godt og ondt, og få råd fra hinanden. Her kan man være helt anonymt, og det er ganske gratis. Vi har et stort ønske om at hjælpe andre incestofrer. Skulle I have gode råd til noget nyt i vores forening, så sig endelig til, da vi gerne vil brede os så langt ud, som det kan lade sig gøre.
    Kig ind på vores hjemmeside, og se om det er noget for jer. Vi tager også rundt i landet og holder foredrag, læs mere om dette.
    Venlige hilsner og tanker til jer. Eva Dall
  • Indstillinger
    Hej mit navn er Nicolai Kristensen.
    det er som om det stikker inde under huden ved venstre bryst muskel, kan det være noget alvorligt, i nat har jeg brækket mig med det samme jeg tog noget at drikke, men jeg har det ikke dårligt, jeg håber du kan sige mig hvad der er.
Log in eller Registrér for at kommentere.