Hjem Mænd Åben debat for mænd

forhuds problemer

Redigeret 16 april, 2009, 16:00 i Åben debat for mænd
Hej jeg er en dreng på 13 år, som ikke kan trække forhuden tilbage.
Altser det er ikke fordi min forhud er for stram, det er fordi der er sådan et smalt og langt stykke hud der hinger sammen med pikken og forhuden.
altser det det hinger sammen helt nede fra bunden af pikken og op til toppen af pikhovedet.
er der nogle der har det samme og er der nogle der ved om der kan gøres noget ved det???

Kommentarer

  • Kender du Nivea Baby Oil, det er helt klar og uparfumeret, kan købes i større supermarkeder, prøv at smøre den ind efter vask, det får det hele til at glide nemmere ellers må du til din læge. vh Bo
  • Jeg havde samme problem indtil for ca. 8 år siden. For at gøre en meget historie kort valgte jeg at blive opereret forhudsforsnævring. Selv indgrebet tog ca. 30 min. Efterfølgende var det ret smertefuldt, men siden da har jeg haft et kanon sex liv, blot ærgrer jeg mig over at jeg ikke fik foretaget indgrebet væsentlig tidligere - jeg er i dag 38 år
  • jeg ved ikke om jeg har samme problem men det tyder sådan. hvordan kan jeg selv finde ud af om det er det ?
  • hvis det er sådan en form for streng der er foran på penis så ved jeg hvad det er har det selv, har ikke fundet ud af hvad det er og om der er en måde man kan kurrer det på men ved bare at det er meget træls fordi man ikke kan trække huden helt tilbage ):
  • Hejsa det er muligt at det er penisstrengen der er for kort. Komplikationen hedder vist frenulum breve på latin. Uanset hvad så forhør jer ved lægen og han vil sikkert kunne fortælle om det er nødvendigt med operation eller ej, hvorefter han sikkert vil henvise til en urolog med special i sådan noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.