Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp til kost tilskud

Redigeret 8 marts, 2009, 15:36 i Vitaminer og mineraler
Hej Alle

Jeg er i min bedste alder, 1 år til jeg er 30 hehe

jeg har et stort problem med hensyn til træthed, selvom jeg egentlig går i min seng kl. 22 hverdag alligevel :-)

Står op kl. 5.45 for at møde kl. 7

jeg ville gerne nå en masse når jeg kommer hjem, f.eks ud at fiske, eller tage i fitness center

men så kommer det, jeg er træt og har ikke overskud til det ..

Findes der ikke et kost tilskud i matas eller lign. et produkt som VIRKER, og man kan mærke energien springe i kroppen osv. så man få en masse overskud og energi i sin hverdag.


jeg spiser ingen vitaminer .


Håber nogen kan hjælpe mig

på forhånd mange tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Dit spørgsmål er meget svært at besvare. Hvorfor er du træt. Er det en naturlig træthed efter dagens arbejde. Er du rask. Spiser du en fornuftig kost.
    Kroppen skal jo have en masse forskellige ting for at fungere.
    Jeg har været til et foredrag, hvor der blev fortalt og vist på en tavle, hvor mange vitaminer og mineraler, der var i økologi og hvor lidt der var i det andet. Jeg blev meget overrasket. Nu var det ikke en der ville sælge noget, det var en med en uddannelse, der fortalte.
    Det er sikkert svært at få alle de ting man har brug for, derfor tager jeg en vitaminpille. Jeg tager omnimim, men der er jo andre slags. Det skal bare helst ikke være dem, der kun består af kemiske stoffer. Og så drikker jeg rødbedesaft.
    Jeg tror ikke nogen kan fortælle dig, det og det skal du tage, så bliver du fuld af energi. Nogen vil måske prøve at fortælle dig det, men det holder ikke.
    Spis fornuftigt med en masse grøntsager og måske en vitaminpille. Husk fisk. Få frisk luft, gå en tur, hvis ikke du gider andet. Og så kan du håbe på, det hjælper.
    Gør ikke, som en jeg kender, hun fyldte op med alskens slags og det blev hun syg af.
  • Indstillinger
    Hej Claust og Billedgalleri.
    Jeg tilslutter mig rådet fra B.G. (tillader mig at forkorte navnet).

    Er det ikke naturligt at være træt efter en lang arbejdsdag ?

    Tror da ikke, du ligefrem ligger på sofaen fra du kommer fra job til du går i seng kl. 22.00, Claust...

    Du henviser til foredraget om økologi, B.G. og ef
    ter det jeg har læst mig til, er jeg ganske sikker på, at vi er ret godt dækket ind med så meget økologisk kost, som pungen nu tallader. M.h.t. fisk - har jeg et spørgsmål, men vælger at stille spørgsmålet i et nyt indlæg.

    En kærlig hilsen fra Laura.
  • Indstillinger
    Hej

    Kender godt det at mangle overskud og energi til dagen af vejen, har du prøvet at læse om aloeverapower drikkegel ? du kan evt. finde mere om det på google.dk


    hilsen cathrine
  • Indstillinger
    Fine råd, men - der mangler en detaille: Motion.

    Hvilket arbejde har du? Får du rørt dig på dit job - her mener jeg alsidige bevægelser?

    Jeg har netop fået taget mig sammen - har ændret min kost til at være mere fedtfattig og med megen frugt og grønt, samtidig har jeg indført et dagligt motionsprogram, hvor jeg kommer hele kroppen rundt - og nej det er ikke i et fitnesscenter, jeg laver dem som helt for mig selv her hjemme.

    Resultat efter 14 dage: En hel del mere energi, jeg føler mig langt mere frisk både, som det hedder så fint, på sjæl og legeme, og nåh ja, så er vægten også støt og roligt på vej ned.
    '
    Jeg kender bestemt fra mig selv, at når man er træt, så orker man ikke at bare så meget som tænke på motion, men jeg vil påstå at det nok er der dit problem ligger.

    Held og lykke
  • Indstillinger
    Claust----du skal gå til Matrealisten og snåkke med dem---vores Matrealist har mange gode medarbejdere som ved hvad de taler om
    angående forskellig medicin

    du kan i blodprøve få målt om du har underskud på vitaminer og miniraler --

    VITAMIN-MINERAL PLUS som er matrialistens eget produkt er godt og rimelig i pris-
    og så handler det også om hvilken føde du fylder din krop med
    for piller kan ikke gøre hele arbejdet
    men mange mangler D--OG -B VITAMIN
Log in eller Registrér for at kommentere.