Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Etfter operation for forudsforsnævring

Redigeret 21 februar, 2009, 18:06 i Åben debat for mænd
Hejsa jeg er en mand på godt 32 år som for ca 2 ugen siden er blevet opereret for en forhudsforsnævring. Jeg er dog ikke sikker på at alt er som det skal være. har været hævet ligesiden jeg fik fortaget operationen og kan ikke trække huden frem over penishovedet. Var inde og snakke med lægen sidste uge og fik at vide at det vil fortage sig, synes bare ikke der sker noget overhovedet, hvilket er dybt frusterende. Nogen der har været ude for det samme og hvad har i gjort?

Mvh
den lidt fortvivlede mand

Kommentarer

  • Indstillinger
    PS. hvor lang tid varer hævningen ved efter sådan en operation? Og er det normalt de placerer forhuden bag penishovedet. Hjælper det efter trådene er faldet af?
  • Indstillinger
    Efter 14 dage burde hævelsen være væk, og det samme gælder trådene +/- nogle dage.

    Er du sikker på, at du ikke er blevet omskåret? For hvis du er det, er der jo ikke noget at skubbe frem til at dække glansen.
  • Indstillinger
    Hej circum1, tak for dit svar. Jeg er ret sikker på jeg ikke er fuldt omskåret, da det bare er nogle snit i min forhud jeg fik foretaget. Det er min forhud som er meget hævet, hvilket resulterer i jeg ikke kan trække den frem. Ved ikke om jeg fik forklaret dette ordentligt første gang.
  • Indstillinger
    Tja, hvis der ikke er betændelse i såret, er der vel ikke andet at gøre end at vente på en normalisering af forhuden.

    I mellemtiden er du så nødt til at lade forhuden sidde i tilbagetrukket stand, men har du ikke allerede vænnet dig til at glansen er blottet og ubeskyttet?

    Jeg synes, at det er ret ofte, at disse forhudsbevarende operationer giver problemer, men sådan er det åbenbart.

    Jeg havde ingen problemer, da jeg blev fuldt omskåret for mange år siden. Efter 14 dage var jeg kampklar igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.