Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

omskæring

Redigeret 16 februar, 2009, 09:20 i Åben debat for mænd
Hey netdoktor.
Jeg er 21 år og går i skole. Har haft en kæreste i 9 måneder og mener selv jeg er en flot fyr og scoret den lækreste pige på hele mit gymnasie. Men de sidste 5 måneder har vi ikke kunne have sex pga. min forsnævring som jeg så har fået ordnet. jeg er blevet omskåret endelig. det er godt 11 dage siden. Vil bare høre, falder mine sting af, af sig selv? Og hvornår kan jeg have sex sådan helt realistisk ? Min kæreste er super sød og har ventet på mig, støttet mig og hjulpet mig igennem dette selvom jeg har været super ked af det. Men føler det hele er ved at falde fra hinanden nu og jeg ikke tænder hende og er virkelig ikke klar over hvornår jeg kan have sex igen, og vil så gerne kunne give hende et svar. Håber at få svar hurtigst muligt.

Mvh. Jonas

Kommentarer

  • Indstillinger
    Da jeg blev totalt omskåret, fik jeg en fin lille folder, hvor der blandt andet stod, at stingene falder af i løbet af cirka 14 dage, og at man ikke må bruge kalorius i disse 14 dage.

    Så du er måske tæt på målet.

    Har du fået fjernet alt forhuden (total omskæring) eller kun det yderste stramme stykke (lille omskæring)? Hvis du kun har fået fjernet det yderste stykke, er der vist noget med 6 ugers cølibat.
Log in eller Registrér for at kommentere.