Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ømhed i penis området.

Redigeret 2 februar, 2009, 19:00 i Åben debat for mænd
Hej

Jeg er en mand på 22 år og har igennem de sidste 5 års tid døjet med min penis.

Efter jeg har fået udløsning bliver jeg meget øm ved roden af penisen, ca 30-60 minutter efter samlejet. Det sker kun hvis jeg får udløsning, har haft lange erektioner uden at få udløsning hvor det ikke er kommet.

Der sker ligesom en opstramning og ligesom musklen/røret der render op på undersiden er penis bliver meget øm. Og mest øm på undensiden af pungen ved siden af anus ( Musklen mellem anus og pungen ).

Det kan varer fra 3 op til 9 timer nogengange ømheden før den forsvinder. Og hvis jeg få får en udløsning mens jeg har ømheden, går det væk hvor det så derefter 30-60 min kommer tilbage igen med endnu værre.

Hvad skyldes dette ? Det har taget noget af min sexlyst fra mig da, jeg ved jeg skal døje med ømheden bagefter.

Det giver ligesom en dejlig fornemmelse hvis jeg gnubber området når jeg er øm, men tager det ikke væk. Ligesom at blive masseret på en øm muskel.

Har undersøgt mange forummer og sågar opsøgt læge med det, som kørte nogen tester på mig for kønssygdomme osv. Men uden resultat.

Håber i har svaret herinde.

Mvh. Morten

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder som, den muskel der sørger for at spermen bliver sprøjtet ud, går i krampe ( låser sig fast i spændt tilstand).
    Derfor kan du opleve en midlertidig tilstand, uden ømhed, ved at komme igen.
    Muskelen har en rytmisk tilstand når man kommer. Trækker sig sammen,slapper af, trækker sig sammen og der stopper den åbenbart i dit tilfælde.
    Panodil har en muskel af slappende virkning, men det kan ikke være meningen at man skal tage Panodiler fordi man har lyst til sex.
    Der er måske en anden metode. Ligsom piger kan lave knibe øvelser, så kan manden også. Du kan mærke muskelen, når du spænder den, så forsøg, at spænde/slappe af mange gang og gerne flere gange daglig, altså ikke kun i forbindelse med sex.
    Det kan være det hjælper. Og det skulle ikke undre mig, at den øvelse er lige så vigtig for mænd, som kvinder.
    Din læges håndtering, undrer mig, men det kan være han ved noget mere.
    Hvis ovenstående ikke virker, er du nød til at gå til lægen igen. Og skulle du være utryg ved din læge, så kan du altid skift til en anden.
    At rende rundt, på den måde i 5 år. Er 5 år for længe.
    Ha det godt. Håber det lykkes.
Log in eller Registrér for at kommentere.