Hjem Hud og hår Hårtab

Revivogen

Redigeret 8 juli, 2013, 11:33 i Hårtab
Hej

Jeg benytter i øjeblikket blot minoxidil 5% samt nizoral shampoo 2% mod mit hårtab, men jeg har efterhånden læst mig frem til, at jeg bør gå over til finasterid tabletter som propecia,finpecia eller proscar, hvis jeg virkelig vil gøre noget ved problemet.

Dog er jeg lidt nervøs i forhold til de mulige bivirkninger ved ovennævnte tabletter og har så læst om dette middel Revivogen, der efter sigende skulle arbejde ud fra de samme principper som propecia og lign, dvs. DHT blokker. Revivogen skal dog modsat propecia etc. ikke indtages som pille, men derimod blot påføres hovedbunden,hvorved man skulle kunne undgå bivirkninger.

Er der nogen, der har kendskab til og/eller erfaring med revivogen?

Kan det bruges sammen med minoxidil eller vil det være for hårdt ved hovedbunden? Minoxidil i sig selv kan jo være hård ved hovedbunden, hvor Nizoral er et hjælpende middel.

På forhånd tak for input.

Mvh
Jakob2104
«1

Kommentarer

  • Det kunne jeg også godt tænke mig at vide!

    Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide om det er Rogaine folk bruger eller Regaine..

    Hvis jeg nu skal have den ultimative kombo!
  • Hej jakob2104.

    Jeg har brugt revivogen i 14 mdr. og har netop smidt min sidste flaske ud.

    Jeg har virkelig givet det et godt forsøg, hver eneste aften(næsten) i over 1 år har jeg stået foran spejlet og smurt orange stads ind i håret, for derefter at vente en lille time på det tørre ind(hvis det ikke når at tørre ind i håret sviner det hovedpude,lagner, t-shirts osv. til).

    Det har ikke hjulpet mit hårtab, desværre.
    Kigger jeg på billeder af mig for et år siden havde jeg i hvert fald mere hår på hovedet.

    Jeg kan kun fraråde folk at købe produktet selvom det kan virke troværdigt når man tjekker deres hjemmeside, youtube videoer osv igennem.

    Håber selv på at finde en kur, men har efterhånden efter langtids søgen på internettet indset at der ikke er meget at gøre. Jo mindre man er villig til at lege med sin hormonbalance(finastrid), hvilket jeg trods alt ikke vil udsætte min krop for.

    Helt givet op for søgen efter bedre hårdage har jeg dog ikke, i øjeblikket forsøger jeg mig f.eks. med The Scalp Exercise. Hairloss-reversible.com
  • Hej Alle 3

    Mokaner1 det lyder meget mærkeligt at det ikke virker for dig, for jeg har personligt haft stor succes med at bruge Revivogen.
    Jeg købte det direkte fra producenten i USA i starten af 2008, da jeg har fået af vide der er kopier på markedet der ikke virker. Måske er det en kinesisk kopi du har fået fat i?

    Der er ingen tvivl om at jeg har haft stor succes og varmt kan anbefale Revivogen. Hvis man læser på producentens hjemmeside står der, at det virker i 86% af alle tilfælde. Måske du er en af de uheldige 14%?

    Mokaner1 jeg kan ikke forstå du er så negativ over for Revivogen for hvis du ser på deres dokumentation, så er det den bedste dokumentation jeg overhovedet har set og jeg har prøvet og set meget!!!

    Jeg har lige fundet udaf at man nu kan købe Revivogen i Danmark på www.cambivita.dk og har allerede shoppet der.
  • Hej


    Jeg vil bare lige komme med min kommentar/erfaringer med de nævnte produkter.


    Jeg startede på Regain og læste herefter om Revivogen og besluttede at prøve det.
    Jeg bestilte produkterne hjem fra USA og læste samtidig, at fordi det er et naturligt produkt, så kan det anvendes sammen med både Regain og Propecia. De giver også 90 dages pengene tilbage garanti hvis man ikke har nogen succes med produktet. Den har jeg ikke haft brug for!


    Men jeg har haft succes med at bruge både Regain og Revivogen sammen. Nu er jeg lige stoppet med at bruge Regain og ser så hvad der sker med mit hår. Hvis der er tilbagefald begynder jeg med Regain igen. Hvis ikke, så har jeg fundet det produkt jeg for fremtiden vil benytte.
  • Kan man have nytte af Revivogen hvis man kunne benytter sig af shampooen ?:)
  • Der står på deres hjemmeside, at shampoen kun virker sammen med hovedbundsterapien.
  • Hej igen.

    sami24, til dig vil jeg ønske tillykke med at finde et produkt der virker(udover rogaine samt finasterid). Det er mange der ikke er så heldige som dig.

    Jeg er dog gerne alligevel stille dig et par enkelte spørgsmål omkring revivogen.

    Hvilke resultater har du helt præcist opnået? ( langsomere hårtab, hårstop eller hårvækst)

    Selvom revivogen måske ikke virkede på mig, så svinede det i hvertfald ligemeget på mig, har du ingen problemer haft med det?

    Jeg kan iøvrigt tilføje at jeg købte mit revivogen fra en engelsk hjemmeside ,passion4health.com/, naturligvis for at undgå tolden.
    Prisen er ved nærmere eftersyn kun halvdelen i forhold til den nævnte danske side. Ingen grund til at købe produktet alligevel;)

    Jeg kan kun råde folk til at lave jeres egen research inden i køber jer fattige i alverdens hårmirakel kure.
    Det er et kæmpe market med mange produkter der lover resultater de ikke kan holde.

    Til sidst vil jeg gerne liste til at par af de sider jeg har hentet god information omkring hårtab.

    www.regrowth.com ,keratin.com , www.hairloss-reversible.com , clonemyhair.com , www.hairlosshelp.com, www.thebaldtruth.com
    Der er mange flere

    Det var alt herfra
  • Er det rigtigt at 3måneders pakken med hårterapi kun er til 3 måneder? jeg kan squ få den til at holde noget længere (: .. Synes 2ml om dagen er alt for meget...
  • Hei derude

    Jeg har efterhånden også prøvet et par produkter efterhånden. Har både prøvet Revivogen og rogaine, hver især en periode på 6 måneder og synes ikke jeg fik nok for pengene. Der skete en lille smule, og ja, jeg fik da noget hår tilbage.
    Nu har jeg så taget propecia i lidt over og et år, og synes det er mest anbefalelsesværdigt. Både prismæssigt og resultatmæssigt. Håber det kan hjælpe jer derude som først lige nu er begyndt at tabe håret:)

    kan i øvrigt befale denne side hvis i savner lidt mere info om forskellige produkter.

    www.hairlossreview.co.uk
  • Har taget propecia i 10 måneder og jeg kan kun anbefale det produkt for mig er det den bedste opfindelse for dem som lider af hår tab. Ik nok med jeg har fået en masse hår tilbage så har det gjort håret utroligt stabilt.

    Kan også være jeg er en af de heldige som produktet bare har virket perfekt på men uanset hvad så kan det kun anbefales herfra. Den eneste bivirkning som har været var de 4 første måneder hvor lysten til sex var næsten væk og havde svært ved at få den op at stå. Men de problemer er helt væk efter kroppen har accepteret medicinen i kroppen ja daaaa

    Længe leve PROPECIA siger jeg bare :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.