Hjem Sport, motion og ernæring Åben debat om overvægt

eph slanke kapsler

Hej
Jeg er nysgerrig efter at høre om der er nogen som har prøvet nogle slankepiller som hedder EPH
De skulle være sammensat af 7 krydderier men kan intet finde på nettet om dem.

Håber der er nogen som kan hjælpe

Hilsen Ulvepigen32

Kommentarer

  • Mener du seriøst at en sammensætning af syv krydderier skulle få nogen overhovedet til at tabe sig???

    Ja, jeg spørger bare - det er godt nok det mest utrolige, man kan få folk til at hoppe på - og hvad værre er - givet vis betale en formue for.
  • Ja det var jo også derfor jeg ville høre om der var nogen som kendte til det.
    De skulle øge ens forbrænding
  • Jeg har også netop læst om de der EPH slankepiller, som skulle hjælpe på stofskiftet... Men jeg kan heller ikke finde mere om det på nettet...

    Der står i artiklen jeg læste, at pigens læge anbefaler det til andre... Er det mon noget andre læger anbefaler - for i så tilfælde kan det vel ikke være så slemt igen... Eller hvad???

    Man har hørt om mange af de kure som er noget fup og som er pisse usunde for kroppen, men derfor kan det jo stadig være at der på et eller andet tidspunkt kommer en, som rent faktisk kan hjælpe... I don´t know...

    Jeg er ihvertfald også meget interesseret i at høre om der er andre som evt. har erfaring med EPH eller som, på den ene eller den anden måde, ved noget mere om det...
  • Jeg skal naturligvis ikke kunne udtale mig om, der er opfundet et "vidundermiddel", meeeen er det så ikke meget underligt, at sådan en banebrydende opdagelse ikke er at finde som hovednyhed i tv-nyheder og som forsidehistorie i de store morgenaviser???

    Nej, dette fantastiske middel bliver omtalt i ugeblade, kuponhæfter, gratis reklameaviser osv. og altid i annonceøjemed - det kan være svært at se, men prøv lige at holde øje, når du læser en sådan "artikel" - et lillebittested, vil der sikkert stå "annonce" og sikkert med meget små bogstaver. Du har læst en artikel, hvor en piges læge anbefaler det til andre. Jeg vil vove at påstå, at denne "artikel" fra start til slut udelukkende er en annonce - de medvirkende i artiklen er fiktive - og altså ikke en seriøs og uvildig artikel.

    Det er på samme måde, som når du ser fotos af Marie Jensen fra Frederikshavn, der viser hvordan og hvorledes før og efter.

    Marie Jensen, der ikke hedder Marie Jensen og heller ikke bor i Frederikshavn, er en model, der får penge for et foto, der der efter bliver manipuleret.

    Hvis man vil tabe sig, er der kun en måde - kostomlægning og motion. Alt det andet - pulver, piller osv: I bedste fald har det ingen virkning, i værste fald er det skadeligt.
    En ting er helt sikkert - det koster en formue.
  • Prøv at drikke grøn the: sea salt kur-the. Den kan købes i matas og på apoteket. Det er rigtig godt hvis du vil af med et pr. kilo uden at proppe dig selv med alle mulige piller(som efter min mening slet ikke hjælper)

    Man skal drikke theen hver anden dag i 14 dag, den har ikke verdens bedste smag, men det er til at klare.
    Jeg tabte mig 3 kg på 2 uger. Det den gør er at rense kroppen for fedstof og afføring. Det hjæper endu bedre hvis man spiser sund og drikker masser af vand ved siden af.

    Held og lykke :-)
  • Jeg har købt nogle piller som hedder chili burn som skulle virke på ens forbrænding.
    Andre som har prøvet det??
    hilsen Ulvepigen
  • til Lotte123

    Er du selv overvægtig??
    Selvom disse piller ikke er omtalt i tv avisen eller lign betyder ikke at de ikke eksisterer eller virker !

    Det er jo ikke alt vi forbrugere får af vide.
    Mht de reklamer hvor der er en som stiller sig frem som en som har tabt sig meget så har du ret i at det som regel er modeller.
  • Kære Ulvepigen,

    Der forskes, forskes - og forskes netop i slankemidler, og som nævnt vil jeg ikke afvise, at vidundermidlet ER opfundet.

    Fra lægevidenskabelig side er der faktisk ret stor opmærksomhed omkring disse forskninger, om ikke af anden grund, så fordi det ville være en guldgrube.

    Derfor ville det undre mig, at hvis midlet var opfundet, og så kunne man kun købe det på forskellige hjemmesider, man selv skal søge efter, eller via kuponhæfter og ugeblade.

    De fleste søger de "nemme" løsninger til hjælp for overvægt, men som det ser ud i dag er der kun en måde: Motion og kostomlægning.

    Vi har desværre flere gange netop hørt, at nogle som er "hoppet" på nogle af disse midler ikke bare har oplevet, at de ikke virker, men der har været fatale helbredsmæssige konsekvenser, så jeg synes , man skal passe overordenligt meget på, inden man kritikløst indtager sådanne midler.

    Husk også lige, at hvad der eventuelt kan virke risikofrit for den ene, kan være direkte farligt for en anden.

    Man bør ganske enkelt ikke indtage sådanne midler, uden at have sikret sig med en professionel.

    Jeg forsøger slet ikke at "angribe" - jeg foreslår bare, at man husker at have hovedet med - netop fordi det heller ikke er ufarligt.
  • Hey..

    Jeg vil ikke sige, at pillen virker, men den har helt sikkert en effekt - ligesom mange andre (naturlige) produkter fra firmaer med et godt renomme.

    Der er imidlertid ingen mirakelkure for vægttab/fedttab, kun sund kost (et helt kapitel for sig:)) og motion (Også et helt kapitel for i sig selv), masser af vand og søvn.

    Diverse kosttilskud kan have en effekt, men det gælder kun de sidste 1-10%, og kun hvis man vil smide de sidste fedt procenter.

    Stærke krydderier som chili og cayennepeber kan godt sætte forbrændingen lidt op, men man kan ligeså godt bare spise lidt stærkere mad en gang i mellem. Stærke krydderier kan have en mild endofin-udløsende effekt som kan bevirke at man kommer i lidt bedre humør og føler sig veltilpas:) Men samme effekt kan man opnå med lidt af den førnævnte motion.

    Kort om kosten: En sund kost er ikke en trist kaninkost. Man kan spise næsten hvad man vil, hvis kilden er naturlig(dvs tæt på oprindelsen når man køber det), det vil sige ingen pre-fabrikerede madvarer. Skift usunde cravings ud gradvist med sundere valg fx: Skift slik ud med mørk chokolade, skift chips ud med nødder, kage ud med frugt osv.
    Det gode er at man gerne må spise masser af kød, også kød med fedt, og smør(jep:)) - igen det naturen fra starten havde tænkt vi skulle leve af, dvs ingen margarine, stegeolier, hvidt brød, kiks osv. Det kræver lidt træning at kunne gennemskue madvarende:)

    Kort om motion: Det er ingen overraskelse at man skal lave lidt motion. Jeg anbefaler minimum 2-3x45 min om ugen af det man kan lide at lave -løb, styrketræning, fodbold, dans osv, alt er bedre end ingen motion. Så er der et par enkelte tricks til at optimere resultaterne: Når man ser TV, tag 10maveruldninger hver gang der er reklamer(det kan os være armstrækkere el englehop osv), parker længst væk fra indgangen, med bus - stå af et stop før målet. Gå rundt i rummet når du taler i telefon.
    Håber det hjølper dig lidt på vej.
  • Redigeret 5 december, 2022, 13:54

    Slankepiller - https://euroclinix.net Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

Log in eller Registrér for at kommentere.