Hjem Muskler, led og knogler Diskusprolaps

flere smerter

Redigeret 4 december, 2008, 02:55 i Diskusprolaps
ja jeg blev jo opereret for 5 uger siden og har bare frat så mange smerter ned i venster ben at jeg kun kan stå på den lidt tid af gangen og min lammelse er stadig der
syntes alt i alt at je har flere smerter nu end før jeg blev opereret øv øv

Kommentarer

  • Hej Christina,

    Det er jeg ked af at høre.

    Man skulle jo gerne få det bedre.

    Du skal forhåbentlig til en opfølgningssamtale på hospitalet?

    Det kan have mange årsager - måske er du uheldig og hører til en af dem, som danner meget arvæv. Eller måske en re-prolaps. Det er ikke helt ualmindeligt.

    Det er ikke for at skræmme dig, men hvis det bliver ved, mener jeg, du skal undersøges/scannes igen.

    Jeg fik også forøgede smerter igen efter et par måneder, og blev scannet igen. Der var ikke noget. Nogen gange tager det tid, før nerven kommer sig.
    (Men forøges skal det helst ikke - og specielt ikke hvis det bliver ved).

    Jeg havde det også sådan (det er ikke sikkert, du har det sådan), men jeg havde en utrolig angst, for nogen sinde at opleve så stærke smerter igen. Det var HÆSLIGT. Så jeg var meget opmærksom på hvor ondt, jeg havde. - men det er nok bare mig :)

    Så vidt, jeg husker, havde du gået længe med det - så måske tager lammelsen sig ikke - men ondt skal det helst ikke gøre.

    Jeg synes, som tidligere skrevet, du skal undersøges igen.

    Hilsener herfra

    Anita
  • hej anita ja det er noget rigtig møg syntes ellers jeg har laver ingen ting og holdt mig i ro som de sagde ! men ja jeg skal på sygehuset den 10 så det er jo snart ...

    havde bare håbet det blev beder .. var jo ikke helt tosset med det her operation .. så af det skulle bilve være var ikke just lykken!!
  • Hej Christina,
    Jeg tror ikke du behøves at bekymres endnu. Som jeg husker det fra en diskus OP, kan man godt have sådanne reaktioner i en periode efter OP. Der har jo været åbnet op, rodet og hakket, osv. Arvæv tror jeg ikke dannes så hurtigt?

    Vil blot give dig lidt ro i sinde, ind til du den 10. kan få bedre vished om sagen.

    Held og lykke - og husk at nyde den dejlige december :)
Log in eller Registrér for at kommentere.