Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor ofte?

Redigeret 17 november, 2008, 07:48 i Åben debat om sex
Jeg tænker lidt på hvor mange gange i opfatter at det er "normalt" at dyrke sex efter man har været sammen næsten et år. Jeg hører gerne om flere erfaringer og om det er normalt at manden ikke får lyst mere hver gang han kysser en?

Kommentarer

  • Indstillinger
    "Normalt" er egentlig et lidt mærkeligt ord, for hvad normalt er for en er ikke nødvendigvis normalt for en anden.
    Mit bud er, at hvor tit man har sex er afhængigt at, hvad det enkelte par finder normalt - eller for at bruge et andet udtryk - har lyst til.
    Problemet er, at hvis den ene har et større eller mindre behov end den anden. Så må man jo sætte sig sammen og finde en løsning til tilfredsstillende for begge parter.
    Hvis jeg kommer med mit bud på, hvad der er normalt, og du har det anderledes, kan du jo straks få indtrykket af at en af os er unormal.
    Mht. til lyst af et kys, så er der jo lige den faktor, at i den første forelskelse tænder man på alt hos sin partner. Når man har kendt hinanden et stykke tid, kan man jo godt kysse uden at straks føle behov for at dyrke sex. Det er ikke ensbetydende med at - i det her tilfælde manden - ikke kan lide dig lige så meget som i starten, men man kan altså ikke holde den første beruselse hele livet.
Log in eller Registrér for at kommentere.