Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Inkontinens

Redigeret 6 november, 2008, 06:26 i Overgangsalder
Hej,

jeg ved ikke om mit emne hører til denne rubrik, men måske alligevel. Problemet er at jeg er begyndt at blive utæt. Jeg fandt ud af det, da jeg begyndte at løbetræne og tissede i bukserne. Nu synes også at jeg bare drypper nogen gange uden nogen belastninger. Jeg er nok klar over, at der skal nogle bækkenbundsøvelser til, og jeg forsøger mig på dette i tide og utide.
Men er der nogen, der har en rigtig god opskrift på sådanne nogle - eller ved hvor man kan læse meget præcist, hvad man skal gøre. Jeg er kun 43 - så det er bare alt for tidligt at have sådan en skavank - så den skal bare helt væk!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, som vi gang på gang ser i diverse reklamer, så er der noget at gøre ved dette problem, men det hører vist under kategorien "pinligt"!! Af en eller anden mig ubegribelig grund, er der visse skavanker, der hører under den kategori, hvorfor folk går rundt og døjer i årevis, uden at gøre noget ved det.
    Dette var mere et hip til eventuelle læsere, og ikke nødvendigvis til dig.
    Så din læge vil med stor sandsynlighed kunne hjælpe dig.
    Ellers er der en inkontinensforening, hvor du helt givet kan få konstruktive råd.
    Jeg tror, du ganske enkelt skal gå ind på Google og skrive inkontionens, så vil der garanteret poppe en masse op.
Log in eller Registrér for at kommentere.