Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Sprøjteorgasme

Redigeret 29 august, 2016, 06:25 i Åben debat om sex
Jeg har et spørgsmål angående sprøjteorgasmer, som man jo hører en del om. Hvad er det egentlig? Er det bare urin, er det en skrøne eller hvad er det? Håber nogen har erfaring indenfor dette område.
«1

Kommentarer

  • Ej hvor sjovt - er der noget, der hedder det? hvad er det mon?

    Det kunne jeg da godt tænke mig at høre om :-)
  • Jeg skal ikke kunne sige hvad det helt er der kommer når man får en sprøjteorgasme, men det er ikke urin.

    Det handler altsammen om at manden skal stikke et par fingre op og massere dit g-punkt. det kan godt tage lang tid, men alle piger kan få den.

    Det er også forskelligt hvor meget der kommer ud. det kan variere rigtig rigig meget. Man skal huske at drikke vand både før og efter orgasmen, da man mister så meget væske.
  • du kan også få en sprøjte orgasme ved at have sex det er bare manden der lige skal ramme det rigtig sted og det føles rigtig vildt
  • Jeg har været på et kursus hos dem her prøv at se måske er det noget der kan hjælpe nogle af jer evt svare på jeres spørgsmål.
    Adressen til hjemme siden er...


    www.nytliv.nu



    Hilsen Lotte
  • hej.
    kan man få sprøjte orgasmer ved andre ting?
    Kan man selv finde punktet? eller skal der en mand til det?
  • ps. uden at købe en dildo eller ting og sager;)
  • Lad være med at jagte den sprøjteorgasme! Det er som kun ganske få, der kommer til at opleve det i deres liv, så hvis du hører til den lille gruppe, så vil det lige pludselig ske en dag, og det er så ikke en gang sikkert, det så lige er så fantastisk for dig.

    Du er meget ung, så prøv at nyde det du har - alle disse avancerede spidsfindigheder inden for sexlivet kommer stille og roligt efterhånden som man er klar og moden til det.
  • Hejsa

    Jeg har prøvet sprøkte orgasme 2 gange.. og jeg synes ikke de var specielt fantastiske, men nok nærmere lidt sjove, for vi blev begge forundrede og jeg blev lidt forskrækket :)

    Det er ikke noget du kan mærke inden den kommer... og det er slet ikke så voldsomt som når manden sprøjter .. men det ryger måske 15 cm fra din krop...

    Det var min oplevelse af det :)
  • Jeg tror alle piger kan få det. Det er jo mest fysiologisk spørgsmål og de fleste af os er jo indrettet stortset ens... som det køn vi nu er
    Det de fleste opfatter som klitoris er jo kun den ydre del. Bagved, indeni, breder den sig over et ret stort område.

    Jeg kendte en pige der havde trænet sin indre muskulatur, virkelig trænet, så man kunne mærke musklerne. Hun kunne give sig selv en sprøjte orgasme uden berøring. Mørkede det op ad ryggen : )
    De tre andre jeg har prøvet gi en, kunne alle sammen sprøjte. Og det var også de tre der kom tilbage efter sex i længst tid, gennemsitligt i tre fire år. Så lidt godt må det jo have været : )
    Den måde vi gjorde det på var meget stille og roligt ikke liderligt på samme måde som alm sex. Mere ... romantisk i mangel af bedre ord. En af dem både grinte og græd. For mig var det fantastiske at se min kæreste ligge helt blottet og give sig hen til den rene nydelse og ekstase.

    Jeg gjorde hende helt "blød" med fingrene først en så to og 3,4,5 og så kunne hele min hånd glide op lige så let. Det gjorde at de kom med det samme og kunne blive ved i flere kvarter. Møngden var mellem et par centiliter op til 3 dl - det er svært at vurdere. det enten løb ud lige så stille eller sprøjtede tværs gennem stuen et par meter.

    Historisk set er det omspundet af myter og mystik og er blevet benægtet af gynækologer og der debatteres om hvad væsken er og hvor det kommer fra.

    Søg på Female ejaculation hvis i vil vide mere

    Og hvorfor i al verden skulle man ikke udforske det hvis man har lyst, lotte?
    Det du i virkeligheden mente var vel at man ikke gøre mediehype om sex til et succés kriterie i sit sexliv (eller generelt for den sags skyld) og ha det godt og sjovt med det man gør...

    Mænd kan få orgasme ved påvirke prostataen det skulle også kunne trækkes ud i lang tid - Det er jo ikke selve det at det sprøjter der er fedt for pigen det er følelsen og at det varer helt vildt lang tid

    have fun : )
  • Måske er det bedre at lade være med at prøve, søge, osv. og så bare lade det komme af sig selv? Det kan da være noget af en lystdræber hvis man skal stresse over om det nu lykkes, hvad skal jeg nu gøre, hvorfor sker det ikke ..
Log in eller Registrér for at kommentere.