Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

Nogen der kender til denne behandling?

Redigeret 24 marts, 2009, 08:12 i Whiplash (piskesmæld)
Fik dette link af en veninde, det lyder jo godt, men er der andre der kender behandlingsformen? Patienten er henvist af Alpakliniken, tror jeg.

http://hartmann-mortensen.dk/

Kommentarer

  • Hej

    Jeg har hørt en masse om den. Vi skal derned med min mand i næste uge. Han har også piskesmæld, og de siger hos Beta Klinik at de har succes med at behandle det.
  • Skriv endelig hvordan det går dernede og selvfølgelig bagefter
  • Nu er det en uge siden vi kom hjem fra Beta Klinikken, og min mand har fået behandling. Der er helt klart en bedring og han har også kunne sætte sit medicin forbrug ned.

    Jeg er dog overbevist om at han skal ned og have 1-2 behandlinger mere, men pyt med det, nu ved vi det virker.

    Første besøg kostede 10.700,-. Det var inkl. alle behandlinger og undersøgelser (MR, CTog røngten)

    De næste besøg bliver noget billigere da han ikke skal undersøges igen.

    Vi kan helt klart anbefale Betaklinikken ;-D
  • Hej Christina.

    Jeg er meget interesseret i at høre mere om dine erfaringer fra Beta Kliniken.

    Jeg har en bror der lider af et voldsomt piskesmæld, og vil gerne høre om nogle erfaringer fra Beta Klinik inden vi går videre ad den vej.

    Vil du ikke sende mig en Privat Mail, med dine erfaringer. Så vil jeg blive rigtig glad.

    Jakobsandersen@gmail.com

    Hvis der er andre der har erfaringer med Beta Klinik, vil jeg da også gerne høre om dem.
Log in eller Registrér for at kommentere.