Til lotte123: nej det er ikke en brevkasse

slettet1134
Redigeret 19 oktober, 2008, 08:56 i Ægteskabsproblemer
Du har da ret, det er ikke en brevkasse. Derfor har jeg også rettet på det oprindelig indlæg.
Men når jeg har skrevet noget herinde, så er det for at komme af med nogle frustrationer. Det er hvad jeg har brug for i den givende situation. Beklager meget hvis det irriterer dig. Det kan godt være jeg ikke lige svarer tilbage, men jeg læser hvad andre skriver til jeg selv har skrevet, og jeg tænker over det.

Hvordan jeg kan vide at vi elsker hinanden - det ved jeg bare. Man kan ikke være det igennem, som vi har været igennem uden at få en hvis viden...

Kommentarer

  • Hej

    Inden du fortvivler helt, så synes jeg faktisk at det er en helt normalt reaktion, I har været ude for.

    Vi har halvstore børn nu, men jeg kan så fint genkende det du skriver. Det er hårdt for både ægteskab og ens eget selv at have små børn. Både hverdag og fritid er stort set ikke koncentreret om andet en pligter og omsorg for børnene.

    Når man så endelig har en friweekend, skal det virkelig udnyttes til fulde. Ofte ender man med at sidde og være helt blæst i hovedet og har i virkeligheden hverken lyst eller overskud til dette.

    Vi har prøvet det samme - en del gange faktisk - medens børnene var små. Jeg/vi var naturligvis også bekymrede for os og vores ægteskab. Vi valgte at tale om det, og fandt den vej rundt ud af, at vi i virkeligheden blot havde brug for at nyde freden og roen i stilhed uden de store forpligtelser.

    Nu er de halvstore og vi har god tid nu til både at have overskud til noget for os selv, med hinanden og børnene.

    Jeg synes du skal tage det roligt. Hvis I elsker hinanden, så skal det nok bære jer igennem. Men det er en svær balance at have små børn og samtidig være som nyforelskede igen. Men det skal nok komme i takt med at de bliver større og det hele bliver nemmere.

    Mange hilsner

    Olsen
  • lotte123
    lotte123
    Redigeret 19 oktober, 2008, 11:00
    indlæg slettet
  • lotte123
    lotte123
    Redigeret 19 oktober, 2008, 10:42
    Slettet da trådstart har slettet sit oplæg og ændret
    til noget, der måske er en del af en debat.
    I hvert fald pludelig ikke giver nogen mening for det efterfølgende.
  • Hej Lotte123

    Er det ikke et meget negativt svar, du her giver?

    Jeg forstår måske ikke helt, hvorfor du bruger tid og kræfter på at tilpasse en anden bruger frem for blot at se bort fra indlægget.

    Hvis en anden ikke svarer og du har brug tid og kræfter på en tilbagemelding, så ved du jo blot det til en anden gang. Det virker meget kynisk at læse et svar som dit.

    Mvh. Olsen
  • Hej igen

    Nå så er det da ikke mig, som er gået helt galt i byen. Det er korrekt, at det indlæg jeg har besvaret er væk nu. Bare underligt at ikke også svarene bliver fjernet, når man fjerner et indlæg.

    Ellers står det jo bare og flagre i vinden uden mål eller middel.

    Mvh. Olsen