Hjem Mænd Åben debat for mænd

Mine "nosser "er ikke ens

Redigeret 20 marts, 2016, 21:31 i Åben debat for mænd
Hej. Da jeg var omkring 14år (er 19 nu) begyndte mine "nosser" at hænge uens, det er ikke noget der gør ondt, men den ene hænger næsten 2-3 cm under den anden, tænkte bare på om det er normalt at de ikke hænger ens, og at den ene kan være større end den anden. Er der andre der kender noget til det?

Mvh Dennis

Kommentarer

  • Jeg kan ikke sige, at jeg har erfaring indenfor lige dette område, men menneskets to halvdele er ikke helt ens. Ens øjne er ofte forskellige, og kvinders bryster har også ofte en smule forskellig størrelse. Jeg tror, du er helt normal, og det kan desuden nå at rette sig endnu, da du ikke er så gammel. Ellers ville jeg spørge lægen næsten gang du er der. Men jeg tror som sagt at det er helt normalt.
  • Det er helt normalt, at venstre testikel er lidt større end den højre, og at den venstre testikel hænger nederst.
  • det er mine "testikler" heller ikke,den venstre er på størrelse med blomme og den højre er på størrelse med en pære ,har ikke ondt i nogen af dem, jeg er 67 år, det begyndte for ca. 10 år siden ,da jeg fik konstateret forhøjt blodtryk og får medicin herfor
  • Jeg er 25 nu og da jeg var 14-15år begyndte mine også at være uens. Den højre er lidt længere oppe og lidt mere fremme end den anden. Hvis man forestiller sig dem oppefra så ca. sådan / dog ikk så meget.

    Tror ikke der er grund til at frygte noget
  • Dette er fuldstaendig normalt og skal vaere saadan! Hvis du laeser i en bog om testiklernes anatomi vil du laese at det faktisk er det anatomisk normale at der er denne forskel!
  • Hej jeg er 15 år og min venstre nosser er lidt større end højre og den hænger ca. To militære under den højre så jeg tror at det er meget forskelligt fra person til person.
  • Der er en stor grund til at de ikke hænge lige ved siden af hinanden....
    Tænk på det klem der ville komme, hver gang benene blev klemt sammen... og ved hver skridt man tager....
    Så ret smart...
    Men egentlig kunne det være interessant, at lave en undersøgelse om sammenhæng med hvilken side at penis hænger til og hvilken testikel der hænger længst nede..
  • det er mine heller ikke den højre er normal størrelse , den venstre er på størrelse med et stort hønse æg har fået det undersøgt flere gange , da jeg også har haft brok tre gange og har det igen men det har intet med hinanden at gøre , mine nosser fungere som de skal er 33 år og far to dejlige unger
  • Jeg er 13 år og min venstre er støre end min højre og hænger også længere nede. Min venstre er mere øm hvis man trykker på den, altså man skal presse hårde for at det skal gøre ondt på min højre, er det normalt?
  • mandårg61

    min penis hænger til venstre ,mine nosser er også blevet mere uens min venstre er vokset til så den er på størrelse med en tennis bold har lige været hos lægen for at få sat mit brok på plads ,da undersøgte hun også mine nosser som hun fandt så længe man lyse igenem er der ikke noget alvorlig og når det ikke genere skal der ikke gøres noget ved det
Log in eller Registrér for at kommentere.