Hjem Ældre Åben debat for modne mænd og kvinder

Hvordan afslutter jeg medlemsskab?

Endelig - langt om længe, har jeg erkendt, at Netdoktor ikke er noget for mig længere.



Nu vil jeg så slutte mit medlemsskab her hos Netdoktor, men ikke engang det kan jeg finde ud af.


Søger og leder på siderne, - uden held.

Kan en' af jer hjælpe mig?

Mange hilsener fra Laura.

Kommentarer

  • Jamen
    holder man ikke bare op med at skrive ?
    Er det fordi, det er en tidrøver ? For det er det.
    mvh Kathinga
  • Hej Laura
    Du betaler jo ikke noget for at være medlem, så du kan jo bare lade være med at skrive mere, så er den "pot ude".

    Som Netdoktor skriver, så er det OS der skal skabe debatterne - de kan lægge forum til, men de kan ikke tvinge debattørerne til at skabe en seriøs debat.

    De har nu muligheden for at udelukke dem der spammer, det havde de ikke før - og DET er et STORT fremskridt!

    Men vi har haft debatten om, hvorfor nogen åbner en tråd, og andre svarer - men der kommer ikke svar tilbage - se DET var en begyndelse, hvis alle kunne se det er alm. høflighed.

    Men i stedet går I ind i Ris og Ros og brokker jer - den ene gang efter den anden.

    Efter min mening, er det en barnlig opførsel : "Kan jeg ikke få min vilje, så kan jeg da brokke mig."

    Du har fået flere muligheder ved de link vi har givet dig, så du kan få din religionsdebat - men stadigvæk skal du oprette profil - det skal man i dag.
    Og så vil jeg kun lige minde dig om, at det bliver MEGET brugt i debatter, at CITERE dem man skriver med - bare så du er forberedt.

    Men held og lykke - du må ud og prøve om "vingerne kan bære" ude på nettet :)
  • Jeg mener nu heller ikke, der er nogen grund til at citere hele tiden.
    Jeg undrer mig faktisk tit over dine svar til Laura, tulle. For på andre områder syntes jeg, du har så mange gode ting, du skriver om.

    Men det er rigtigt, hvad tulle skriver, Laura, de citerer og citerer, hvorfor fatter jeg ikke.
    Når man kan læse det skrevne lige over.
  • Hej Billegalleri
    Jeg tror godt du er klar over, at jeg ikke brød mig om måden Laura opførte sig på, da hun foreslog at udelukke mig fra den religionsdebat, som nu er lukket, sådan noget kan man ikke tillade sig, vi er jo ikke børn længere.
    Derudover kommer hun med stikpiller til mig - især i Ris og Ros - det er også en barnlig opførsel.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad hun gjorde INDEN vi fik log in.
    Der må jo være en grund til, at Laura er så meget imod log in...

    Du skrev:
    "Når man kan læse det skrevne lige over."

    Svar:
    Kan du det - for det kan jeg ikke..når jeg har klikket på svar - så har jeg kun en blank side foran mig.
    Det kræver at man kan huske alt hvad man vil svare på, og så er det en fordel at citere.
    Ja vi har da haft mange gode dialoger Billedgalleri, og det kan vi da fortsat få, når vi holder os til emnerne, og ikke bliver personlige.
  • Jae, det kan du jo godt have ret i.
    Jeg kan bare ikke huske, hvordan man citerer her .
    Andre steder står der jo simpelthen "citer", så er det lettere. Der skal bare "klikkes".

    Jeg syntes bare det virker så dumt, når først det kommer ind på siden, at man skal læse det samme igen, hvis det står lige over.
    Men det er da rigtigt, man kan til tider tøve og tænke, hvad var det lige der stod. Så redigerer jeg, hvis jeg har skrevet forkert.
  • Kære Laura og I andre debattører

    Man kan afslutte sit medlemskab af Netdoktor ved at sende en mail til os her på redaktionen, og så kan vi slette jeres profil/medlemskab for jer. Men man kan også (som det også bliver foreslået her) vælge bare at være passiv i debatterne og ikke deltage, indtil der på et tidspunkt igen skulle komme et emne, man synes kunne være sjovt/interessant at debattere. Så har man i hvert fald sparet sig selv for en masse besvær.

    En tråd som denne hører egentlig til i debatten Ris og Ros til Netdoktor. Redaktionens tidligere mail i dén debat skulle ikke forstås således, at man ikke kunne debattere mere i Ris og ros, som er et forum for alle emner, der tilhører Netdoktors arbejde, systemer, regler, programmer osv.

    Fortsat rigtig god debat.

    Med venlig hilsen
    Redaktionen
    Netdoktor
Log in eller Registrér for at kommentere.