Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Når jeg onanerer

Redigeret 23 september, 2008, 19:59 i Åben debat om sex
Flere gange når jeg onanerer tænker jeg på at sutte en anden mand, det er ikke fordi jeg regner mig selv at være bøsse eller bi. Når jeg læser at der er mange kvinder som tænker på pigesex, tænker jeg tit på om mænd har de samme tanker om at prøve en man, eller er det for det meste kvinder som går med de ønsker.

Kommentarer

  • Jeg har været sammen med en fyr, der bestemt ikke er til mænd i det virkelige liv, men som holder meget af at tænke på det i fantasimæssig sammenhæng. Jeg plejer at sige, at det er et tegn på styrke, at man kan kendes ved både sin maskuline og sin feminine side, også seksuelt, og det tror jeg også er rigtigt nok. I øvrigt synes jeg da, at det er frækt at lege med på de fantasier. Har du set nogle film eller lignende med she-males, det kunne være, det kunne tiltale dig.

    -Kvinde...
  • Tak for in indlæg, det er rart at høre at der er andre some har de samme fantasier som en selv. Jeg tror nu nok at det for det meste er kvinder som fantaserer on pige sex
  • Jojo, det er nok også oftest kvinder som lever fantasien ud, måske bare for at prøve det... Men det handler vel for himlens skyld også rigtig meget om, at pigesex er frækt mens mandesex er tabu? Især måske for mændene selv/mænd iblandt? Men der er en meget høj procentdel af kvinder som har været sammen med en anden kvinde på den ene eller den anden måde, men det hænger måske igen sammen? For jeg tror ikke de fleste unge mænd i samme grad som unge kvinder bare kan prøve lykken og lige røre lidt, vel? Hehe.

    Kærlige hilsner...
Log in eller Registrér for at kommentere.