Hjem Ældre Åben debat for modne mænd og kvinder

Noget, jeg ikke forstår

Hvordan kan det være at borgmesteren i århus skælder ud på rockerne og næsten ikke på indvandrerbanderne. I mine øjne er de sidste, de værste. De var jo lige gode om, at gå rundt i byen efter hvad jeg har forstået.
Det er da indvandrerbander, der overfalder fredelige mennesker, så man ikke mere tør gå uden for en dør om aftenen. Jeg tør dårlig nok gå på kirkegården om dagen. Politiet kommer jo heller ikke mere, så man skal virkelig passe på.
Ja, jeg er bare forbavset. Nogen, der har en forklaring.
«13

Kommentarer

  • Jeg forstår heller ikke af hvilken grund vi skulle have en politireform. Den fungerer ikke og mange er kede af den. Flere betjente har mistet deres arbejdsglæde. Folk får ingen hjælp, når de ringer.
    De eneste, der tilsyneladende er glade for den er nogle ledere. Og hvad kan vi bruge det til. Nej, jeg forstår det ikke.
  • Jeg kan ikke sove. Sidder og kigger på nettet rundt omkring. Finder et spørgsmål, som bliver dårligt besvaret af en fysioterapeut. Desværre et ældre spørgsmål, et år gammelt. Jeg føler med det stakkels menneske.
    Om jeg forstår, der ikke kan svares bedre og ikke bliver givet en ordentlig hjælp af nogle fagpersoner.
    Det drejer sig om smerter i en "mørbradsmuskel".
    Jeg har selv prøvet det, det kan gøre MEGET ondt. Samtidig er hendes ene ben kortere end det andet.
    Jeg har selv døjet virkelig meget.
    Hun skal have hælen på fodtøjet reguleret og have trykmassage på musklen. Det hele stammer fra de ben.
    Det fortalte en fysioterapeut mig . Siden jeg fik ordnet fodtøjet har jeg ikke haft smerter. 6 mm under den ene hæl.
    Hvor var jeg heldig at møde hende. Lægen anede ikke, hvor mine smerter kom fra.
    Og så enkel en ting, som fagpersoner burde vide.
    Nej, om jeg forstår det.
  • Jeg forstår heller ikke, at nu bliver fisk, der er opdrættet, fodret med forkerte ting, som gør de ikke er så sunde mere.
    Af hvilken grund ødelægger så mange, så meget af vores føde. Penge naturligvis, skidt være med medborgeres helbred. Men så må regeringen sørge for de gode ting er billigere at fodre fiskene med. Men det kan de heller ikke blive enige om.
    Helbredet hos menneske koster mere og mere, fordi fødevarerne bliver mere eller mindre ødelagte. Der bliver sprøjtet med gift. Bierne dør. Jeg så en udsendelse fra kina. De måtte bestøve planterne selv,for bierne var væk. Slået ihjel af gift. Vi er godt på vej også.
    Nej, jeg forstår det ikke.
  • Jeg har lige været inde på en side, hvor der skrives om flimmer for øjnene.

    Det er åndeverdenen, siges der.
    Altså, jeg tager mig til hovedet.

    Flimmer skyldes nok snarere, der er noget galt i øjnene. Af mere eller mindre betydning. Jeg tror lige, jeg ville besøge øjenlægen.

    Om jeg forstår den slags vrøvl.

    Hvis der er en åndeverden opleves den sikkert på en anden måde.


    Er der slet ikke nogen ting I andre filosoferer over ???
  • Tag en test her på netdoktor. (annonce) Hvor gammel er din krop. Desværre går testen kun til 65 år.
    Nåh, skidt , pyt, jeg prøver alligevel.
    Svaret: Din krop er 4 år yngre end dig.
    Ha, ha, jeg kan sagtens være glad.
    Men, jeg forstår ikke rigtig den test. Den kan da umuligt passe.
    Og så mener jeg ikke det er særlig pænt , at udelukke modne mennesker.
  • Hej,
    du skal ikke ønske, at nogen bryder ind - jeg nænner det næsten ikke, fordi det vil bryde rytmen i din "filosoferen". Endelig fortsæt.
    Men jeg kan da godt undre mig over, hvorfra kineserne får støvet til at bestøve med, når bierne er væk. Så har de godt nok travlt med at gå og gnide på blomster.
    Og jeg vil overveje, om min nedsunkne forfod kan være skyld i mine ømme balder. Skal lægen sende een videre til en otopæd eller hvad.
    Glæder mig til at læse mere fra dig.
  • Hej
    Ja, det sagde kineseren også. Det var så trættende, han ville ønske bierne kom igen. Det var hårdt arbejde. Man tror jo dårligt sine egne ører eller , hm, øjne. Men sandt var det. De havde så travlt.

    Har du også ømme balder.
    Når du ligger på ryggen skal du sætte det ene ben lidt ind over det andet, så tager du fat med hænderne omkring knæet og hiver opad i benet. Træk i den retning, hvor det gør mest ondt.
    Det hjælper. Jeg håber du forstår hvad jeg mener.
    Gør det hver aften, tæl til 30, medens du holder benet. Skift. Efterhånden forsvinder smerterne, næsten, det skal holdes vedlige.
  • Jeg morer mig lidt. Jeg ville tage spørgsmålene om ledsmerter. Jeg svarer en gang , så kommer der et spørgsmål om øjne, jeg svarer en gang.

    Du har nu svaret på alle 8 spørgsmål. 5 er rigtige.

    Den lader vi lige stå et øjeblik.
  • Jeg bestiller kørsel for en ældre mand, han skal have en lille operation.
    Taler med en absolut flink dame. Hun lover han bliver hentet.
    Jeg kommer til at tænke på, han skal jo også hjem. Det skal bestilles også. Det gør jeg så.
    Så langt, så godt.
    Men så er det jeg ikke forstår, jeg skal sige hvad tid han er færdig. Hvordan skulle jeg kunne vide det. Jeg ville da mene, det bedste var at ringe, når han skal hentes igen.
    Jeg måtte give en tid og så håbe på, det går.
    Nej, den forstår jeg ikke.
  • Og her troede jeg det kun var mig, der ikke forstår.
    For sjov skrev jeg på google: Ting jeg ikke forstår.
    Det myldrer frem. Der er mange, der ikke forstår.
    Det er bl. a. de tankeløse ting, man ikke forstår.
    Men den forstod jeg godt.
Log in eller Registrér for at kommentere.