Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Om at slippe af med kondylomer.

Hej alle i fortvivlede læsere.
Som mig selv da jeg fik konstateret kondylomer, gik jeg på nettet for at se hvad det var for noget - og der fik jeg mig et chok. Især debatten herine skræmte mig fra vid og sans, og gjorde mig meget sortseende, og troede at jeg ville have det skidt for evigt.
Jeg startede op i Januar hos min egen læge, hvor jeg fik ordinere Wartec. Jeg brugte det efter instrukser, men det blev kun værre. Meget værre! Det hele fordoblede sig, og jeg gik igen til lægen og beklagede min nød. Så fik jeg en henvisning ud til sygehuset, hvor de havde pensling (med noget celledræbende, syre agtigt stads der sved) og som jeg så fik først 1.gang (den første var det absolut værste).
Så fik jeg en recept på aldara - virus "forfremmende" middel, men da det koster 700-800 kr, spurgte jeg om der ikke var andre alternativer da jeg gerne ville prøve og spare de penge. (Min læge vidste ikke man kunne søge om tilskud som kvinde, så det er også en mulighed). Jeg bad dereter om at kunne blive penslet hver uge, men det mente sygehuset ikke de ville så jeg gik ved lægen. en forbedring kom da også men noge sejlivede kondylomer blev - og ville ikke gå væk. Derefter var jeg meget opgivede, da der næsten var gået et halvt år uden noget rigtig resultat og jeg overvejede om jeg skulle bede om at få lavet laser - da penslingen ved aller højest koncentration ikke virkede selvom det skete hver uge. Min læge mente ikke aldara ville virke når syre ikke kunne dræbe selve kondylomerne og hun havde ikke rigtig andre ideer.

Men tanken om at gå rundt med det hele sommeren, måske længere - gjorde at jeg tog sagen i egen hånd.
Jeg fandt i en debat tråd et råd om at man skal tage et natur medikament der hedder Thuja D6 som fås i matas for 80 kr. Det er 50 % alkohol og 50 % thuja (noget natur haløj) og jeg var faktisk ret skeptisk.
Jeg har nu tage det i mindre end en uge, 1 gang dagligt inden jeg gik i seng - 5 dråber i et glas vand, og duppet det på selve kondylomene samtidig - og til min store forbavselse, er alle mine kondylomer væk! Der er intet at se, og jeg vil anbefale alle at tage Thuja. På midlet står der at man skal tage det 3 gange dagligt, ½ time før man indtager mad så det vil jeg nok sige man skal holde sig til - men min point er bare, at det har virkelig virket for mig, og jeg tror det ville gavne MANGE.

Så ikke giv op, efter et halvt år med sviden og syre og diverse opgivende læger, og negative debatter så er mine altså indtil videre faktisk væk, og jeg nyder det. Køb thuja d6!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej..
    Har også overvejet at prøve Thuja D6, så rart at høre det har hjulpet andre..
    Jeg har vist smittet min kæreste også, så lige nu er jeg self desperat for at finde alt der kan hjælpe ham af med det da jeg har det helt dårligt over at have smittet ham.
    Har du døjet med kondylomer flere gange efter du har brugt Thuja D6?
  • Indstillinger
    Hej :)

    Det der Thuja D6 er jeg også lige stødt på her på nettet, må indrømme jeg også er temmelig skeptisk hvad angår alternative læge midler, når man har prøvet diverse veltestede og laboratorie fremstillede lægemidler såsom wartec og Aldara creme.
    og udover det, frysning og skrabning som heller ingen effekt havde!

    Jeg har kæmpet med mine kondylomer i over 1 år nu og er ved at miste modet, de forsvinder MEEGET langsomt ved langtidsbrug af diverse cremer, men kommer tilbage igen efter noget tid ved endt behandling! :( Som om jeg aldrig slipper af med det møg!

    Nu vil jeg så prøve som en sidste løsning det der Thuja D6, og se hvad det har at sige, hvis det ikk virker ved jeg ikk hvad jeg ellers skal gøre..

    Laser fjerner jo kun vorterne men dræber ikk virus! :S
  • Indstillinger
    Sorry men det her lyder virkelig som en dårlig reklame. Hvis i googler produktet kan i finde en anden hjemmeside hvor skorpionen88 har skrevet følgende:

    "Så så, nu skal du ikke love alt for meget. Skrevet af Skorpionen88 - Kl 12:37, 7.jun.2008
    Thuja D6 virker generelt meget sjældent før de første 6 uger er overstået, og man skal tage det gennem 2-3 måneder. Det er en lang og sej kamp at komme af med kondylomer (som kommer af HPV) og HPV i det hele taget. Det handler om at få et immunsystem til at kende virussen, så den kan bekæmpe den. Det kan thuja hjælpe med, samtidig med at fjerne synlige kondylomerne. Men der findes altså ingen undersøgelse at HIV og HPV er beslægtede, så jeg synes altså lige du skal passe på med hvad du siger. Og generelt når man får taget en prøve for at bevise HPV er i kroppen, får man også taget en HIV test og så ved man jo om man har det eller ej."

    Synes du skal lad være med at skrive at thuja kan hjælpe immunsystemet med at kende virus - det er der slet ikke noget hold i og hvis det er registreret som et kosttilskud er det også direkte ulovligt. Uanset hvad er det ikke klinisk testet og du kan risikere at det gør mere skade end gavn. Man skal virkelig være kritisk overfor hvad man tager for gode varer og jeg synes det er synd at folk med et alvorligt problem skal misledes på denne here måde.

    Men døm selv...
  • Indstillinger
    Krames35Krames35
    Redigeret 19 februar, 2019, 22:36
    Du kan køb Wartec her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) https://dk.treated.com/koenssygdomme/koensvorter/warticon-wartec#clik
Log in eller Registrér for at kommentere.