Hjem Ældre Åben debat for ældre

Jeg er rig, rig, hvis...

Redigeret 9 september, 2008, 09:36 i Åben debat for ældre
..hvis bare alle de meddelser om millioner, der vælter ind til mig havde noget på sig.
Fra afrika og alle de andre steder. Men den hopper jeg ikke på.
Hver dag modtager jeg en eller 4 mails om alle de millioner, jeg har vundet.
De er velkommen til at sende dem til mig, de kan bare trække udgifterne fra gevinsten.
«1

Kommentarer

  • Hvorfor mon du får så meget af den slags Billedgalleri ?

    Jeg har hørt om det på TV at nogen er blevet snydt.

    Jeg får aldrig sådan noget..
  • Hej tulle
    Min søn siger, der bliver sendt noget ud. Min computer fanger det. Jeg skal bare slette dem og aldrig, aldrig åbne en fil, hvis der følger en med. Heller ikke besvare, for så kan de sende til mig i en lind strøm.
    Min bror får i øjeblikket denne besked om gratis spamfanger, eller hvad det hedder, men den skal man heller ikke sige ja til. For det er en fælde.
    Min søn har advaret mig.

    Nu kommer jeg til at grine. Min bror fik en mail, hvor en skrev, han var søn af den afsatte præsident og han havde 50 millioner, han skulle have ud af landet. Hvis min bror lige ville sende ham hans kontonummer og fem blanke breve med underskrift, ville han betale ham 10 procent.
    Man skal jo være så dum, for at gøre det, at det er synd for vedkommende.
  • Hej Billedgalleri.

    Hvad hedder den gratis spamfanger?

    Jeg er nemlig på udkig efter en, og vil helst ikke gå i fælden.

    Jeg har p.t. AGV free men de varsler dagligt, at den stopper snart og forslår, at jeg downloader deres betalingspligtige.

    Jeg modtager næsten aldrig spam.
  • Redigeret 8 september, 2008, 02:36
    Hej Leonine.
    Der står den er sendt fra firmaet F-Secure. Men det passer ikke. Den er sendt fra adressen: Supportupdate @f_secure.com
    Der står, at data er tillagt og sendt med denne meddelelse. De ripper netbanken i stedet.

    Det er IKKE det ÆGTE firma. Det ÆGTE FIRMA har fundet ud af, det bliver sendt fra Ukraine til danske adresser.

    Min bror har jeg lige talt med. Den der hele tiden popper op hos ham nu, må man endelig ikke åbne. Den hedder noget andet. Han kan ikke komme af med den. Han siger, man ikke må trykke på det røde kryds , men ved siden af, så lægger den sig i bunden. Men komme af med den kan han ikke. Hvis han trykker på det røde kryds åbner den.
    Jeg syntes ikke, han gav mig ordenlig besked om hvordan og hvorledes.
    Jeg tror han måske har trykket på det røde kryds, siden han siger sådan. Han havde travlt, så jeg fik ikke god besked om, hvordan han har fået den ind i computeren.

    Jeg har jo ikke forstand på det. Min søn ordner alt for mig. Min bror har en han betaler for. 500 kr for tre år og dem er han vist i kontakt med.
    Dem, der vil snyde ved jo desværre en masse.
    Min søn siger: luk aldrig noget om, som du ikke ved hvad er.
    Jeg vil da tro, man selv skal henvende sig til firmaet. De meddelser, der kommer af sig selv, det er vel dem man skal passe på.
  • www.jyllinge.dk Der kan du også finde en. Grisoft, hedder den.


    free.avq.com/


    www.pandasecurity.com/activecan/index/

    Hej Leonine
    Jeg sender dig nogle adresser.
    De er gode nok.
    Jeg tror, jeg er tummelumsk i hovedet i dag. Jeg kan hverken stave eller skrive. Må rette og rette. Jeg ved ikke hvad der går af mig.
    Men dette er jo også siden for ældre
  • Hej Billedgalleri.

    Mange tak for hjælpen.

    Jeg åbner aldrig selv ukendte filer.

    Men ...hvor skal man dog passe på.
  • Ja,man skal passe på. Jeg har i dag modtaget en mail. Der skrives det er fra Webmaster,og jeg skal lige sende nogle oplysninger. Næ, de kan tro nej.
  • Hej Billedgalleri
    Den mail fra webmaster - kunne det tænkes, at det er fra det forum du forsøgte at oprette profil på ?

    Men nu har jeg læst, at vores navn har betydning for, hvor meget spam vi får i mailboksen:

    http://www.comon.dk/news/dit.navn.afgor ... 37498.html
  • Hej tulle

    Nej, det tror jeg ikke det er. Det var en eller anden sundhedsside. Jeg husker efterhånden, som vinden blæser. Undtagen fortiden, det er som var det i går. Så jeg kan ikke huske, hvad den hed.
    Meget sjovt, det med navnet, men det passer heller ikke rigtig i mit tilfælde.
    Jeg er logget ind på nogle andre sider, hvor jeg downloader nogle ting, jeg bruger. Jeg tror snarere de på en eller anden måde får adressen derfra. Nej, jeg ved det ikke. Men det gør heller ikke så meget. Jeg har ingen hemmeligheder eller netbank.

    Det med denne webmaster er noget som min veninde, da jeg advarede hende, sagde, hun havde fået en advarsel om fra hendes bank. Så den må være i almindeligt omløb.

    Min bror har fået fjernet den virus, han havde fået, med noget ekstra spamfanger.

    Jeg kommer lige til at tænke på, jeg blev ringet op og en stemme siger en masse på engelsk. jeg lagde bare røret på. Jeg ved, hvad det er.
    Min søn har også prøvet at blive ringet op. Nu er han expert i engelsk, så han lyttede og der kom så en anden, der lovede ham en masse , han skulle bare lige sende ham hans kontonr. og bankens navn. Min søn gik med på den og sagde : Det lyder glimrende, det vil jeg gerne, hvorefter han begyndte at sige. 1 2 3 4 5 6 , så blev røret lagt på.
    Men nogen lader sig jo narre, ellers blev de ikke ved med den slags. Det har de gjort i flere år.

    En anden, jeg kender, modtog et brev om han ville spionere og give nogle oplysninger om lufthavne. Han var pilot. Men det er længe siden.
    Brevet blev givet til efterretningsvæsenet.

    Min søn har arbejdet med nogle hemmelige ting. Hans telefon blev aflyttet. Det kunne han høre.

    Ja, man bliver overrasket eller gør man ikke.


    Jeg kan se, nu hænger jeg mere her og skriver. Den side, hvor jeg "opholdt" mig en del, har lavet om på sit design, så jeg ikke kan finde ud af det mere. Det er jeg ked af, men der er jo ikke noget at gøre.
    Det har også noget med mit syn at gøre, da jeg skal have det lidt stort på skærmen og så skal jeg køre det fra side til side, for at læse, det er jo ikke til at holde ud.
    Lige som hvis der bliver langt et meget langt link her.
    Men jeg er ked af det, for jeg havde det morsomt.
    Om jeg begrber det skulle ændres på den måde.
    Baggrunden er blevet mere hvidt end hvidt. Det gør ondt i mine øjne.

    Min søn siger: Tænk, det er kun få år siden, du ikke turde trykke på en tast. Ja, det er rigtigt, jeg troede det var farligt, nu syntes jeg det er sjovt.
    Jeg har fundet mit fødenavn i mormonernes slægtstavle.
    Det kunne se ud til , at vi stammer fra en adelig familie. Bare jeg dog kunne læse engelsk og tysk perfekt. Det kunne da være sjovt, at finde ud af hvad det er for nogle indvandrere, der er kommet her til landet. Jeg er 6 generation.
  • Du kan gå ind på Google og oversætte mange sprog, det er fantastisk.
    www.google.com/translate
Log in eller Registrér for at kommentere.