Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kedeligt kedeligt kedeligt......

Kommentarer

  • Indstillinger
    du svare selv på meget af det jeg vil sige for at løse jeres problem, som fx du har jo snakket med ham kan jeg høre, og du har foreslåget at han onanere, eller bare mere for den sags skyld.. jeg forstår bare ik om jeres problem er at du ik synes i har nok sex, eller han bare kommer for hurtigt..

    personligt ville jeg synes det var pinligt at komme så hurtigt, men hvis jeg skulle tænke som en pige, tror jeg, jeg ville presse ham til at sætte farten ned, så han ik har så nemt ved at komme
  • Indstillinger
    jeg vil meget gerne hjælpe, og jeg tror det her vil hjælpe jer rigtig meget:

    Kondom; prøv med kondom, da kondom absorbere omkring 80% af følelsen. Så må du bare snakke og aftale med ham om at han bliver nødt til det. Han skal bare forstå at det er unfair hvis han kommer og du bare ligger på sengen, helt klar, ophidset, og kan ikke få noget.

    Tongue-action; Inden i starter på sex, kan han måske slikke lidt eller give finger, så får du idetmindste DÉT! Og det er næsten ligeså dejligt.

    Muskler; han kan træne sine muskler som holder på spermen. Så kan han holde det i længere tid. Det er virkelig en nem træning og efter 1-2 måneder kan i få store resultater.

    Tanker? Spænding?; Hvis han tænker på hvor dejligt det er eller hvor godt du ser ud eller hvordan du støner osv. så kommer han hurtigere. Især hvis han spænder sine muskler nede i skridtet. Han skal spænde mindst muligt, og i kan lave nogle øvelser selv, fx: hver gang han er ved at komme, (n¨år han kan mærke penisen "Loader" spermen) så holder i en pause. Og sådan bliver i ved. Husk at holde dig våd.

    Og han kan også lave den her øvelse, meget god til muskelopbygning; når han skal tisse, så skal han holde sig til at han skal tisse rimelig meget. Så skal han starte med at tisse, og efter 1 sek skal han stoppe med at tisse, altså stoppe urinen. Også skal han vente 1 sek igen og lukke urinen ud igen, og efter 1 sek stopper han igen osv. osv. indtil han er færdig med at tisse. Og sådan skal han bare blive ved. Husk at drikke rigeligt med vand, så tisser han oftere, så træner han mere. Det han gør når han stopper urinen, er at han spænder musklerne. Og hvis han skal tisse meget, og han prøver at holde den, og han ikke kan, sender hans penis signal til hjernen og siger den skal bygge flere muskler dernede. Og på den måde får han lettere ved at "holde på" spermen når han skal komme.


    :D det var sq alt fra mig. Håber virkelig det hjælper. Det har værtfald hjulpet mange :) svar igen hvis det har hjulpet tak

    Mvh. Cengiz123
Log in eller Registrér for at kommentere.