Hjem Diabetes Åben debat om diabetes

mit urin lugter.

Hej .
- Har et spørgsmål.. noget der har stået på længe, mit urin lugter rigtig dårligt.. lidt søde.. på en meget mærkelig måde.. ville høre om der er nogen der måske kunne svarer mig på hvad det kunne være?? For det er ikke blærerbetændelse som jeg har haft før.. men hva kan det være? Samtidig har jeg haft meget kløen i underlivet ude omkring, måske det kunne hænge sammen.. har lige fået lavet en underlivs undersøgelse.. og ingen sygdomme kunne han finde, men syntes det er mærkeligt at jeg så skal døje med de to ting.

Kommentarer

  • Er du blevet undersøgt for sukkersyge
  • Da du ikke svarede i løbet af et par dage glemte jeg det. Ja, det kan godt være sukkersyge.
    Det kan netop starte på den måde. Det er da mærkeligt lægen ikke har undersøgt for det. Men det forbavser mig såmænd ikke.
  • - skal tjekkes for det på fredag, men de sagde i telefonen at det ikke var symtom for sukkersyge... men nu blir jeg da tjekket
  • Jeg har først kigget her nu. Det er da mærkeligt, de siger det. For min mor havde det, som du beskriver og det var sukkersyge.
    Det er ikke nok kun at undersøge urinen. Der skal en lille dråbe blod til for at undersøge blodsukkeret.
    Det gør de sommetider på apoteket.

    Nej, jeg forstår ikke din læge, det er typiske tegn på sukkersyge. Men naturligvis kan der også være andre ting, som jeg ikke har kendskab til.

    Jeg troede gammel viden var gået helt i glemmebogen, men da jeg så efter på google står der stadig om kløe i/omkring omkring kønsorganerne. Men det var måske ikke det du mente, da du skrev underlivet.
    Lugten har de glemt. Men sådan er der så meget.
  • Jeg har lidt samme problem, det lugt sødt hen af smør og drikker mellem 2 & 3 liter vand om dagen. Så det er ikke væskemangel. Udover det har det en stærk gul farve.

    Er det tegn på sukkersyge, klamydia, blærebetændelse, at man er steril, eller indfiktion?
  • Steril, nej det tror jeg næppe, men det bør da undersøges. Der kunne være blod i eller det kunne være hundred andre ting.
    Måske spiser du noget, der farver. Måske og måske. Vi kan gætte og gætte, det hjælper så lidt. Du bliver nødt til at få det undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.