Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

4 spørgsmål

Redigeret 28 juli, 2008, 13:15 i Sexfantasier
hej hej i må være de rette til og hjølpe mig, jeg er blevet total vild med analsex efet mig og min kæreste prøvede det.
det startede med en lille buut-plug og så blev det en større strap-on, men hvordan får man det helt rent har prøvet og skylde og skylde men når den kommer langt op kommer der nogen gange lidt med ud?

hvordan slapper man helt af i numsen, vil gerne have noget stort ind fyldes helt ud men det gør lidt ondt, hvad kan man gøre for det,

hvor meget kan det egentligt udvides,

er der noget som er farligt og putte op og hvad kan i anbefale hvis man ikke lige har en dildo eller sin kone med strap-on i nærheden, bruger næsten altid finger når jeg onanere, dejligt men ikke nok.

håber der er nogen som kan komme med et hurtig svar

Kommentarer

  • Indstillinger
    Angående rengøringen, så er det nok fornuftigt med vand og håndsæbe i første omgang. Eller ifør dildoen et kondom, så går det lettere.

    Angående afslapningen, så gælder det om 1) masser af glidecreme 2)godt med tid 3) en gradvis udvidelse - 1 finger, 2 fingre, dildo...

    Angående hvor meget anus kan udvides, så er der vist ikke de store grænser for det, men hvis det skal være "sundt" også, skal det ske langsomt, og hvis man kaster et blik ned i toilettet, kan man se hvad naturen finder fornuftigt :P

    Hvad angår ting, som man kan putte i røven, så er det vigtigste vist 1) det må ikke være skarpt, kantet eller kunne brække derinde 2) det skal have enten snor, håndtag eller en "fod" således at det ikke smutter derind, hvorefter man skal på skadestuen til stor moro for turnuslægerne :P

    Jeg vil anbefale, at du kaster et blik på analt legetøj på en eller flere hjemmesider og køber noget, der er lavet til formålet. Der er ting at få til rimelige penge, som du vil få meget glæde af. Der findes i øvrigt oppustelige analplugs, som man kan eksperimentere med, men husk under alle omstændigheder, at du ikke bør overskride smertegrænsen, og at det er bedre at gå et trin ned i størrelse og prøve igen lidt senere, end det er at lide, da smerten gør at du spænder og dermed bliver det bare en ubehagelig cirkel.
  • Indstillinger
    Ang. udvidelse vil du blive en del klogere ved at studere denne side :
    http://www.rosebuttboard.com/

    /Johnson
Log in eller Registrér for at kommentere.